
Με φόντο την αυθεντικότητα, τη γαστρονομία και τη μεσογειακή της γοητεία, η Καλαμάτα έκανε το άνοιγμά της στη γαλλική τουριστική αγορά, συστήνοντας το πρόσωπό της στο απαιτητικό κοινό του Παρισιού.
Σε έναν ξεχωριστό χώρο στο κέντρο του Παρισιού – το Le Shack – πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου 2024 η πρώτη επίσημη παρουσίαση του τουριστικού προφίλ της Καλαμάτας σε επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας της Γαλλίας. Η εκδήλωση, που εντάσσεται στη στρατηγική εξωστρέφειας του Δήμου Καλαμάτας υπό τον τίτλο "Διπλωματία των Πόλεων", συγκέντρωσε boutique τουριστικά γραφεία, δημοσιογράφους και ανθρώπους των μέσων, ανοίγοντας έναν ειλικρινή διάλογο για τις δυνατότητες του προορισμού.
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αθλητισμού, Γιώργος Λαζαρίδης, καλωσόρισε τους καλεσμένους και παρουσίασε την Καλαμάτα ως έναν ανερχόμενο μεσογειακό προορισμό, που φιλοδοξεί να κατακτήσει τη θέση που της αξίζει στον διεθνή τουριστικό χάρτη.
Η παρουσίαση της πόλης εστίασε στα χαρακτηριστικά που αναζητά ο σύγχρονος Γάλλος ταξιδιώτης: φυσική ομορφιά, πολιτιστική ταυτότητα, αυθεντικότητα εμπειριών και γαστρονομικό πλούτο. Ξεχωριστή αναφορά έγινε στη διάσημη Π.Ο.Π. Ελιά Καλαμάτας και το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Π.Ο.Π. Καλαμάτας, που συνόδευσαν μία γευσιγνωσία με έντονο μεσσηνιακό άρωμα και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους παρευρισκόμενους.

Σημαντική ήταν η συμβολή του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, που παρουσίασε εκλεκτά τοπικά προϊόντα, ενισχύοντας τον αφηγηματικό πυρήνα της δράσης: ότι η Καλαμάτα δεν είναι απλώς ένας όμορφος τόπος, αλλά και μια ζωντανή γαστρονομική και πολιτιστική εμπειρία. Οι επισκέπτες μάλιστα αναχώρησαν με δώρο μια συλλογή με προϊόντα της περιοχής, ως γευστική ανάμνηση φιλοξενίας και ποιότητας.
Την πρωτοβουλία στήριξε η Aegean Airlines, προσφέροντας δύο αεροπορικά εισιτήρια για την Καλαμάτα σε συνδυασμό με διαμονή από την Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας και γεύμα σε παραλιακό εστιατόριο, δίνοντας έτσι μια πρόγευση της εμπειρίας που περιμένει τον επισκέπτη στην καρδιά της Μεσσηνίας.
Η δράση δεν περιορίστηκε μόνο στην εκδήλωση: ακολούθησε επίσκεψη σε ένα από τα πιο εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία της Γαλλίας, το Voyageurs du Monde, όπου πραγματοποιήθηκε εποικοδομητική συζήτηση για τη δυνατότητα ένταξης της Καλαμάτας στα πακέτα ταξιδιών προς την Ελλάδα. Σύντομα αναμένονται επαναληπτικές επαφές, ταξίδια εξοικείωσης και συνεργασίες, με στόχο τη μακροπρόθεσμη παρουσία του προορισμού στη γαλλική αγορά.
Η Καλαμάτα δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της: με στοχευμένο σχεδιασμό και έμφαση στην ποιότητα και την αυθεντικότητα, διεκδικεί μια ισχυρή θέση στην καρδιά της Ευρώπης και επενδύει σε επισκέπτες υψηλής προστιθέμενης αξίας, με όραμα τη συνολική αναβάθμιση του τουριστικού της προϊόντος.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr