Η σημερινή ημέρα για τα Public πρέπει να είναι ίσως η σημαντικότερη από την ίδρυσή τους. Και αυτό γιατί μόλις πριν από λίγες ώρες ανακοίνωσαν ότι δημιουργούν το πρώτο marketplace στην Ελλάδα.
Για όσους αυτός ο όρος δεν σημαίνει πολλά, να ενημερώσουμε ότι τα Public μετατρέπονται στην ελληνική «Amazon» και πλέον, στην δημοφιλή και βραβευμένη πλατφόρμα e-commerce που διατηρούν εδώ και χρόνια, θα φιλοξενούν και άλλες επιχειρήσεις που θέλουν να την εκμεταλλευτούν το ίντερνετ για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.

Η πολύ σημαντική είδηση, ανακοινώθηκε σε μεγάλη εκδήλωση σήμερα το μεσημέρι και ενδεικτικό του ενδιαφέροντος από τα μέσα ενημέρωσης, ήταν ότι οι διοργανωτές έπρεπε να προσθέσουν αρκετές ακόμα σειρές καθισμάτων για να φιλοξενήσουν τους καλεσμένους.
Η νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία των Public του Ομίλου Olympia, αναμένεται να έχει τέτοια απήχηση, ώστε να αλλάξει τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και ίσως να θέσει τις βάσεις για ένα πιο διεθνές αποτύπωμα.

Η επένδυση του 1 εκ. ευρώ για την πλατφόρμα Marketplace ATG της Orcale (πάνω στην οποία στηρίζεται και η Amazon), δείχνει ακριβώς την επενδυτική προσήλωση της επιχείρησης στο να δημιουργήσει κάτι το οποίο θα μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς όρια προς όποια νέα κατεύθυνση χρειαστεί.

Τι σημαίνει για τον καταναλωτή
Η πρακτική πλευρά του εγχειρήματος, αυτή που αφορά τον τελικό καταναλωτή είναι ότι το public.gr γίνεται ένα τεράστιο ηλεκτρονικό mall στο οποίο μπορούν να αποκτήσουν «χώρο» και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στους δεκάδες εκατομμύρια επισκέπτες του public.gr. Το public marketplace ξεκινά την λειτουργία έχοντας ήδη δεκάδες νέες συνεργασίες και αποκτά νέες κατηγορίες αγορών όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά. Οι πρώτες συνεργασίες περιλαμβάνουν προϊόντα από επιχειρήσεις όπως: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι των Public, η λίστα των συνεργατών θα διευρύνεται συνεχώς.
Τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις
Για τις επιχειρήσεις που αναζητούσαν τρόπο να «ανέβουν» στο άρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα οφέλη είναι πολλαπλά! Τα καταστήματα που θα επιλέξουν να συνεργαστούν με τη Marketplace πλατφόρμα του public, θα μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, χωρίς την απαιτούμενη οικονομική επένδυση που συνήθως απαιτείται, εκμεταλλευόμενα παράλληλα και τα δεκάδες εκατομμύρια επισκεπτών του Public.gr. Το Public.gr από την πλευρά του θα προχωρά σε συνεργασίες με βάση την κατηγορία των προϊόντων, την ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών από την 3η επιχείρηση, τον τρόπο συσκευασίας και φυσικά την ταχύτητα αποστολής.

Κατά την ομιλία του και την ανακοίνωση του νέου εγχειρήματος, ο εμφανώς χαρούμενος, Διευθύνων Σύμβουλος των Public, Χρήστος Καλογεράκης, τόνισε ότι η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας και ότι με βάση αυτές τις αρχές επενδύει και δημιουργεί το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Δεν παρέλειψε να τονίσει επίσης ότι, σήμερα, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr