
Στους δρόμους της Λισσαβόνας ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνειδητοποιεί ότι όλοι αντιγράφουν το στιλ του και ντύνονται όπως εκείνος. Πιο σέξι παρά ποτέ, ο "ευπώλητος" πρώην ποδοσφαιριστής λανσάρει τη συλλογή Modern Essentials της εταιρίας Hennes and Mauritz.

Είναι η δεύτερη φορά που ο Μπέκαμ συνεργάζεται με το σκηνοθέτη Φρέντρικ Μποντ,χρησιμοποιώντας το θέμα της τελευταίας τους διαφήμισης, όπου ο κωμικός Κέβιν Χαρτ είχε ντυθεί ακριβώς σαν τον Ντέιβιντ.

Σ' αυτό το νέο σποτ, ο Ντέιβιντ βγαίνοντας από το ξενοδοχείο του στη Λισσαβόνα συνειδητοποιεί ότι όλοι γύρω του φοράνε τα ίδια ρούχα μ' εκείνον, ακόμα και τα παιδιά που κάνουν σκέιτ, ένα μωρό, μια γιαγιά και όλοι οι άνδρες στην πόλη.

Τον κοπιάρουν ακόμα και όταν βγαίνει από τα ρούχα του... Το σποτ θα συνοδεύεται από μια έντυπη καμπάνια, τη φωτογράφιση της οποίας έκανε ο Μάριο Σορέντι.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr