Όσκαρ 2019: πώς διαλέγουν τη δημιουργία της μεγάλης βραδιάς

¨Θα συζητάμε συνέχεια με τον οίκο, θα μας στείλουν σκίτσα, υφάσματα και μετά θα φτάσουμε στο στάδιο παρουσίασης του φορέματος προς τον πελάτη, λίγο πριν κάνει πρόβα"

oskar-2019-pws-dialegoun-ti-dimiourgia-tis-megalis-bradias
SHARE THIS
0
SHARES

Χιλιάδες μέτρα πολυτελών υφασμάτων, εκκεντρικότητα, έμπνευση, δημιουργίες που δεν απευθύνονται σε κοινές θνητές, κομψότητα αλλά και κιτς, κοσμήματα εκατομμυρίων και εντυπωσιακά μακιγιάζ και χτενίσματα. Όσοι περπατούν στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, έχουν ξεκινήσει να... αγωνίζονται για αυτό το αποτέλεσμα πολλούς μήνες νωρίτερα. 

Οι στιλίστες έχουν την τιμητική τους και ζουν σε τρελούς ρυθμούς τους για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εποχή των βραβείων μοιάζει σαν να μην σταματάει στην πραγματικότητα ποτέ.

Τον Αύγουστο αρχίζουν όλα με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας και κορυφώνονται με την τελετή των Όσκαρ το Φεβρουάριο. Πάρτι, εκδηλώσεις, events εταιριών και τιμητικές βραδιές, με τους διάσημους να φορούν κάθε φορά κι ένα διαφορετικό ρούχο.

«Υπάρχουν τόσα πολλά φορέματα διαθέσιμα προς επιλογή και τόσοι άνθρωποι που περπατούν στο κόκκινο χαλί που από τη στιγμή που ξεκινά η πορεία προς τα Όσκαρ, έχουν ήδη δοκιμάσει μια σειρά από αυτά τα φορέματα», λέει ο Τζόρνταν Τζόνσον, στιλίστας Χολιγουντιανών αστέρων. 

Ένα ιδανικό παράδειγμα ε/ίναι η Τζένιφερ Λόπεζ: τον περασμένο Δεκέμβριο, οι στιλίστες της, Ρομπ Ζανγκάρντι και Μάριελ Χάεν, έμαθαν ξαφνικά ότι η Λατίνα ντίβα θα παρουσιάσει μια κατηγορία στα Όσκαρ. Οι δυο τους, που συνεργάζονται με οίκους μόδας όπως οι Zuhair Murad, Versace, Oscar de la Renta και Elie Saab, επικοινώνησαν με τους εκπροσώπους κάθε οίκου και ζήτησαν τις προτάσεις τους και τα σχέδια των φορεμάτων που μπορούν να δημιουργήσουν. «Αυτή τη στιγμή, έχουμε καταλήξει σε πέντε επιλογές. Νομίζω ότι έχουμε στα χέρια μας τα πιο περιζήτητα φορέματα από τον κάθε οίκο», είπε ο Ζανγκάρντι. «Είναι σίγουρα πιο εύκολο όταν ο πελάτης σου θέλει να φορέσει το ρούχο ενός συγκεκριμένου σχεδιαστή και πρόκειται να δουλέψει μαζί σου προκειμένου να παρουσιάσετε μια όμορφη δημιουργία», συμπλήρωσε ο Τζόνσον, για να ολοκληρώσει: «Αν πρόκειται για ένα φόρεμα κατά παραγγελία, θα συζητήσουμε με τον πελάτη μας αυτό που έχει στο μυαλό τους, θα κοιτάξουμε μερικές φωτογραφίες και θα τις χρησιμοποιήσουμε ως έναρξη της προετοιμασίας μας. Θα συζητάμε συνέχεια με τον οίκο, θα μας στείλουν σκίτσα, υφάσματα και μετά θα φτάσουμε στο στάδιο παρουσίασης του φορέματος προς τον πελάτη, λίγο πριν κάνει πρόβα φορώντας το». 

Οι  διάσημοι στιλίστες Λέσλι Τζόουνς, Μέγκαν Μουλάλι και Μελίσα Μακάρθι έχουν πει πολλές φορές για τη δυσκολία τους να βρουν ρούχα για κάποιους αστέρες, ενώ εκείνοι που διατίθεται κάποιος οίκος να τους ντύσει, είναι οι πρωτοεμφανιζόμενοι ηθοποιοί. «Ζητάς από τις εταιρείες να δώσουν μια ευκαιρία στον πελάτη σου, ενώ τα ίδια φορέματα διεκδικούν και μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας», λέει η Σόφι Λόπεζ, που συνεργάζεται στενά με την πρωταγωνίστρια του «Roma», Γιαλίτζα Απαρίσιο. Μετά τη νίκη της Χρυσής Σφαίρας Ξενόγλωσσης Ταινίας, είναι πολύ πιο εύκολο τώρα για την Απαρίσιο να δημιουργηθεί ένα φόρεμα μόνο για εκείνη και να της προσφερθεί. 

 


Φωτο: REUTERS

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook