
Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά η πριγκίπισσα Σάρλοτ ασκεί ήδη σημαντική επιρροή στον κόσμο της παιδικής ένδυσης.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η μητέρα της, Κέιτ Μίντλετον, επηρεάζει τις πωλήσεις των brand γυναικείας ένδυσης μέσω των ρούχων που φοράει στις δημόσιες εμφανίσεις της.
Το ίδιο συμβαίνει και με την 8χρονη κόρη της, της οποίας τα παπούτσια, τα φορέματα, ακόμη και τα γυαλιά ηλίου ξεπουλούν επίσης μέσα σε λίγες ώρες.


Όταν η Σάρλοτ εμφανίστηκε στην πρώτη σειρά του Royal Box στον τελικό ανδρών του Wimbledon, φορώντας ένα ζευγάρι παιδικά γυαλιά ηλίου Leosun - το αποτέλεσμα ήταν η εκτόξευση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο του brand σε ποσοστό 450%.

Αν και τα γυαλιά ηλίου της ήταν παλαιότερο μοντέλο, το brand σημείωσε αύξηση επισκεψιμότητας αλλά και τριπλασιασμό των πωλήσεων σε ένα παρόμοιο μοντέλων γυαλιών ηλίου που ονομάζεται Rose Fade.

Κλασική, συγκρατημένη και κατάλληλη για την ηλικία της, η γκαρνταρόμπα της Σάρλοτ είναι γεμάτη με φλοράλ φορέματα, ζακέτες και παπούτσια με μπαρέτα.


Στην πρόσφατη εμφάνισή της στο Wimbledon, η μικρή πριγκίπισσα φόρεσε ένα φλοράλ φόρεμα 169 λιρών από την ισπανική μάρκα Friki, το οποίο εξαντλήθηκε μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας.


Το ίδιο συνέβη με το φόρεμα Rachel Riley με φόρεμα με γιακά peter pan που φόρεσε πέρυσι στους Αγώνες της Κοινοπολιτείας προκάλεσε αξιοσημείωτο ενδιαφέρον. Το φόρεμα εξαντλήθηκε μέσα σε 24 ώρες και η εταιρεία δημιούργησε ένα σύστημα προπαραγγελίας για πελάτες που ήθελαν να επαναλάβουν το preppy στυλ της Σάρλοτ.

Influencer από κούνια
Το ενδιαφέρον για τα ρούχα και τα αξεσουάρ της νεαρής πριγκίπισσας ξεκίνησε ενώ η ίδια ήταν βρέφος λίγων ωρών.
Λίγα λεπτά αφότου εμφανίστηκε στα σκαλιά του Lindo Wing στο St Mary's, στο Paddington, το σάλι GH Hurt & Son με το οποίο η Κέιτ τύλιξε το μωρό της είχε προσελκύσει 100.000 επισκέπτες στον ιστότοπό τους από περισσότερες από 183 χώρες.

Προβληματισμένοι η Κέιτ και ο Γουίλιαμ
Ωστόσο, αυτή η ανεπιθύμητη επιρροή της Σάρλοτ προβληματίζει τους γονείς της Κέιτ και Γουίλιαμ, οι προσπαθούν να δημιουργήσουν μια όσο το δυνατόν πιο φυσιολογική ζωή για την οικογένειά τους. Οι ίδιοι δεν θέλουν να συνδέονται τα παιδιά τους με το εμπορικό κέρδος εταιρειών.
Ωστόσο, η επιρροή της Σάρλοτ στη βιομηχανία της ένδυσης είναι τόσο μεγάλη που υπολογίζεται ότι η επιλογή των ρούχων της θα μπορούσε να αποφέρει περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια της ζωής της.

Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θέλουν οι γονείς της καθώς δεν επιθυμούν η Σάρλοτ να γίνει trendsetter που θα καθορίζει τις τάσεις της μόδας.
Αυτός είναι και ο λόγος που συνήθως ντύνουν τα παιδιά τους με οικονομικά ρούχα και προσπαθούν να προστατεύουν την ιδιωτική τους ζωή όσο είναι δυνατόν. Μάλιστα, πολλές φορές επιλέγουν ρούχα περασμένων σεζόν, για να μην είναι διαθέσιμα τη στιγμή που τα φορούν τα παιδιά τους και να μην σχετίζονται με τις τάσεις της μόδας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr