
Επτά ολόσωμες προσωπογραφίες από νέες κοπέλες διεκδικούν – ισότιμο; - ρόλο ανάμεσα στα έργα τέχνης του παρελθόντος στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πόρου. Όχι με σάρκα και οστά αλλά όπως τις παραδίδει στην αιωνιότητα ο ζωγράφος Κώστας Παπανικολάου. Κι αυτό γιατί, σε μια σπάνια στιγμή στα ελληνικά μουσειακά δεδομένα, η σύγχρονη ζωγραφική βρίσκει χώρο στα αρχαιολογικά εκθέματα ενός Μουσείου όπως το Μουσείο του Πόρου.

«έτσι πολύ ατένισα…»
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα στην έκθεση «έτσι πολύ ατένισα…» που από τις 23 Μαΐου και μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου θα φιλοξενείται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πόρου. Μετά τους «Διαλόγους με το Χρόνο» του Κρις Γιαννάκου (2013) και τα «Γλυπτικά Παλίμψηστα» του Κώστα Βαρώτσου (2014), το συγκεκριμένο Μουσείο υποδέχεται μια νέα έκθεση που σηματοδοτεί τη συνεργασία της γκαλερί Citronne και της διευθύντριάς της, Τατιάνα Σπινάρη – Πολλάλη με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής Περαιώς και Νήσων υπό τη διεύθυνση της Στέλλας Χρυσουλάκη.

Ενας αλλιώτικος διάλογος
«Πρόκειται για μια καλλιτεχνική πρωτοβουλία που σκοπό έχει να συνδέσει παραγωγικά τα αρχαιολογικά εκθέματα του Μουσείου με τη σύγχρονη εικαστική δημιουργία», σημειώνουν οι εμπνευστές της. Η περιοδική έκθεση του Κώστα Παπανικολάου εστιάζει στο ομότιτλο ποίημα του Κωνσταντίνου Καβάφη και στην αδιάλειπτη, ακατάλυτη ομορφιά. Στο ισόγειο του Μουσείου τα τρισδιάστατα αρχαία έργα, ελεύθερα τοποθετημένα στα χώρο, και οι δισδιάστατες παρεμβάσεις του καλλιτέχνη «επιδίδονται» σε ένα νέο διάλογο.



Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr