Λίγο πριν ανάψουν τα φώτα του Ηρωδείου, η Βίκυ Λέανδρος υποκλίθηκε βαθιά και, φεύγοντας από το πλάι της σκηνής, γύρισε και κοίταξε για μια τελευταία φορά το κατάμεστο αρχαίο θέατρο –το οποίο τη χειροκροτούσε όρθιο– σκουπίζοντας ένα δάκρυ. Είναι δύσκολοι οι αποχαιρετισμοί, μα είναι και μεγάλο πράγμα να ξέρεις πότε να φεύγεις. Ειδικά αν ευτύχησες να γίνεις μια παγκόσμια ποπ σταρ.
Γιατί, ας μη γελιούνται ορισμένοι νεότεροι, που έμαθαν σε μικρότερες κλίμακες και μεγέθη (μικραίνοντας και το δικό τους ζύγι), αυτό είναι το βεληνεκές της Κερκυραίας τραγουδίστριας. Και διάλεξε να κλείσει μια ζηλευτή καριέρα σχεδόν 60 ετών σε ένα σημείο του πανδαμάτορα χρόνου όπου μπορεί ακόμα να εντυπωσιάζει και να αγγίζει με τη λάμψη των φωνητικών της προσόντων. Πράγματι, ήταν πολλά τα σημεία της βραδιάς στα οποία μας άφησε άναυδους με τις ερμηνείες της, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τη βρογχίτιδα που την ταλαιπώρησε πολύ πρόσφατα. Όσο για την αμφιλεγόμενη δημοσιότητα προ της συναυλίας, την οποία κουβέντιαζαν αρκετοί θεατές κατά την προσέλευση στο Ηρώδειο, τα πάντα ξεκαθάρισαν ευθύς εξαρχής, αφού η Λέανδρος δεν δίστασε να εκκινήσει λέγοντας (θαυμάσια) το "Après Toi", που έγινε δεκτό με παλλαϊκές επευφημίες και παλαμάκια.
Με την κίνηση αυτή, παράλληλα, η πρωταγωνίστρια της βραδιάς "ξεμπέρδεψε", τρόπον τινά, και με το χιτ που, ελέω Eurovision, της άνοιξε –όπως παραδέχτηκε– πολλές πόρτες, αρχίζοντας να ξεδιπλώνει τα μήκη και τα πλάτη μιας σπουδαίας διεθνούς πορείας, που αποτυπώθηκε στις έξι διαφορετικές γλώσσες στις οποίες τραγούδησε: ελληνικά, γαλλικά, αγγλικά, γερμανικά, ισπανικά, μα και ιαπωνικά, αφού στο πρόγραμμα χώρεσε κι ένα μέρος από το "Machi Kutabireta Nichiyobi".
Διαβάστε περισσότερα στο athinorama.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr