Ηλεκτρονικά θα μπορούν οι πολίτες από την 1η Φεβρουαρίου θα κλείνουν ραντεβού με τους ιδιώτες γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, μέσω της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.
Παράλληλα, όμως, θα ισχύουν και οι τηλεφωνικοί αριθμοί για όσους το επιθυμούν, όπως τονίστηκε χθες σε συνέντευξη Τύπου του υπουργείου Υγείας.
Στην πλατφόρμα έχουν μπει οι γιατροί των Κέντρων Υγείας, οι προσωπικοί γιατροί και πλέον υποχρεωτικά όλοι οι ιδιώτες γιατροί του ΕΟΠΥΥ (περίπου 3.200 γιατροί).
Ο πολίτης με τους κωδικούς του TaxisNet θα μπορεί να μπαίνει στην εφαρμογή και να βλέπει ποιος γιατρός της προτίμησής του έχει διαθέσιμο ραντεβού.
Στη συνέχεια καταχωρεί το ΑΜΚΑ του, επιλέγει νέο ραντεβού και το σύστημα γρήγορα και εύκολα του εμφανίζει τον συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ γιατρό ο οποίος βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του και τον ενημερώνει για το πότε έχει διαθέσιμο ραντεβού.
Ο γιατρός θα πρέπει να επιβεβαιώνει το ραντεβού. Αυτό θα γίνεται υποχρεωτικά και για όσα ραντεβού κλείνονται τηλεφωνικά, ώστε να μην φαίνονται διαθέσιμα στην πλατφόρμα.
Σημειώνεται πως η πλατφόρμα θα ανοίξει και για τα ραντεβού με νοσοκομειακούς γιατρούς σε επόμενο χρόνο, αλλά και για τους ιδιώτες εκτός ΕΟΠΥΥ, εφόσον το επιθυμούν. "Όταν η πλατφόρμα θα φτάσει στην ολοκλήρωση και στην ωρίμανσή της, δεν θα είναι μόνο για τους δωρεάν, θα είναι για όλους, όποιους θέλουν να μπουν. Γιατί ο στόχος μας είναι να μπορεί κάποιος να βρει εύκολα ραντεβού. Τώρα αυτό που συζητάμε είναι ότι προσθέτουμε στις δημόσιες δομές που ήδη είναι στην πλατφόρμα τους 3.500 χιλιάδες συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς. Εμένα σκοπός μου δεν είναι να φέρω πρόβλημα στη λειτουργία ενός ιατρείου. Εμένα ο σκοπός μου είναι να μπορεί ο ασθενής να βρίσκει ευκολότερα το ραντεβού του χωρίς να ταλαιπωρείται και να υπάρχει φυσικά διαφάνεια", σημείωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
"Το σύστημα των ραντεβού λειτουργεί πολλά χρόνια. Το θέμα είναι ότι δεν είναι ένα σύστημα το οποίο απλά λειτουργεί και το αφήνουμε να λειτουργεί ως έχει, αλλά κάθε φορά το βελτιώνουμε είτε τεχνολογικά είτε με καινούριες υπηρεσίες. Τα τελευταία χρόνια έχουμε ενσωματώσει όλα τα διαθέσιμα ραντεβού των μονάδων υγείας και τώρα ενσωματώνονται και τα διαθέσιμα ραντεβού των γιατρών του ΕΟΠΥΥ, έτσι ώστε ο πολίτης να μπορεί εύκολα να βρει ραντεβού για οποιαδήποτε ειδικότητα χρειάζεται στο δημόσιο σύστημα υγείας.
Βελτιστοποιήθηκε και το τεχνολογικό κομμάτι του κλεισίματος ραντεβού και ακολούθησε ένας πολύ πιο εύχρηστος και γρήγορος τρόπος ανεύρεσης των ραντεβού για να είναι πιο φιλικό προς τον χρήστη. Το ίδιο το σύστημα και τα ραντεβού, αυτά που έχουν κλειστεί, είναι διαθέσιμα και στο προσωπικό κινητό του πολίτη. Και προχωράμε συνεχώς να κάνουμε όλη αυτή την εμπειρία ακόμα πιο φιλική και πιο γρήγορη" πρόσθεσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ Νίκη Τσούμα.
Μέσα στον Φεβρουάριο θα λειτουργεί και εφαρμογή (app) για το κινητό τηλέφωνο και ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει εκεί ραντεβού χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτεται την ιστοσελίδα, ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr