
Δύο χρόνια είχαν περάσει από την ημέρα που ο Μαρσέλο Γκαντίνι, επικεφαλής σχεδιασμού του γραφείου Bertone, είχε παρουσιάσει στον κόσμο της Αυτοκίνησης την εκρηκτική Lamborghini "Miura".
Ο χαρισματικός δημιουργός όμως, πνεύμα πάντα ανήσυχο, είχε στις αποσκευές του ακόμη μια έκπληξη, την οποία αποκάλυψε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1968. Το όνομά της, που προήλθε από ένα σκαθάρι της ιταλικής φύσης, ήταν "Carabo". Το χρώμα της, πράσινο, όπως και του συμπαθέστατου ζωυφίου. Για την ολοκλήρωσή της βασίστηκε στο πάτωμα του πρωτότυπου "Tipo 33" της Αlfa Romeo.
Ως κινητήριο μηχανικό σύνολο χρησιμοποίησε τον δίλιτρο V8 της εταιρείας, ισχύος 230 ίππων, τον οποίο τοποθέτησε στο κέντρο του αμαξώματος. Aυτός συνδυαζόταν με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων που προερχόταν από την Tipo 33 και είχε κατασκευαστεί από τον διακεκριμένο μηχανικό Βαλέριο Κολότι, που παλαιότερα είχε βοηθήσει σημαντικά στην εξέλιξη της Maserati 250F.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr