Αυτή είναι η τεχνολογία του Hyundai Tucson 48V Hybrid

Ολα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα γενιά κινητήρων Diesel SmartStream που συνδυάζει μειωμένη κατανάλωση, αξιοπιστία και επιδόσεις

auti-einai-i-texnologia-tou-hyundai-tucson-48v-hybrid
SHARE THIS
0
SHARES

H Hyundai συνδυάζει στο Νέο Tucson την υψηλή απόδοση κατανάλωσης καυσίμου της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον SmartStream πετρελαιοκινητήρα CRDi ισχύος 1,6lt με απόδοση 115 και 136 PS καθώς διαθέτει και τον 2.0lt CRDi 48-Volt Diesel κινητήρα.
 

Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, μία υβριδική μίζα/γεννήτρια και έναν μετατροπέα LDC (χαμηλής τάσης DC / DC). Εκτός από το 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο είναι συνδεδεμένο μέσω του μετατροπέα DC / DC στο 48V σύστημα. Έτσι, τα μέρη της ενέργειας που αποθηκεύονται στο 48V σύστημα μπαταρίας μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη σταθεροποίηση της 12V τροφοδοσίας ισχύος του οχήματος.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V, 0.44 kWh, η οποία τροφοδοτεί το Hybrid σύστημα με ηλεκτρική ενέργεια, βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ η υβριδική μίζα/γεννήτρια είναι τοποθετημένη στον κινητήρα. Ένας ιμάντας συνδέει την υβριδική μίζα/γεννήτρια με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης. H υβριδική μίζα/γεννήτρια δημιουργεί κινητική ενέργεια μέσω ανάκτησης (ενέργειας) έως 12 kW και ροπή 55Nm στον άξονα της υβριδικής μίζας/γεννήτριας.

Η υβριδική τεχνολογία της Hyundai που χρησιμοποιείται στο νέο Tucson, βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 11% ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος.

Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, το σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ κατά τη διάρκεια των διαφορετικών τρόπων οδήγησης, όπως επίσης βοηθάει στην ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Έτσι μειώνονται οι απαιτήσεις από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ομαλή εκκίνηση

Το υβριδικό σύστημα έχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα στην κίνηση μέσα στην πόλη, με την υβριδική μίζα/γεννήτρια να υποστηρίζει τον κινητήρα SmartStream στην επανεκκίνηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται ταχύτερα και ομαλότερα με πρόσθετη ροπή, αντλώντας ενέργεια από την 48V μπαταρία. Ως αποτέλεσμα της πιο σύντομης και ταχύτερης απόδοσης ροπής, η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα χρησιμοποιείται μόνο για την αρχική εκκίνηση, εάν το λάδι του κινητήρα είναι ακόμα κρύο και απαιτείται υψηλότερη ροπή εκκίνησης. Η υβριδική μίζα/γεννήτρια βοηθάει τον κινητήρα κατά την γρήγορη επιτάχυνση παρέχοντας πρόσθετη ροπή και ισχύ.

Γρήγορη επιτάχυνση με οικονομία
Κατά την επιτάχυνση η υβριδική μίζα/γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ισχύ στον κινητήρα από 4 έως 12 kW, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της 48V μπαταρίας και την απαίτηση επιτάχυνσης από τον οδηγό. Μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα, η υβριδική μίζα/γεννήτρια μεταφέρεται σε κατάσταση ουδέτερης λειτουργίας, χωρίς να παρέχει ισχύ. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2, καθώς και η κατανάλωση καυσίμου, μπορούν να μειωθούν μέχρι και 11%.

Εκτεταμένο start-stop
Κατά την επιβράδυνση η λειτουργία σβησίματος του κινητήρα ενεργοποιείται ήδη από τα 30 km /h και κάτω. Σε περίπτωση περαιτέρω επιβράδυνσης (χωρίς τον κινητήρα) μεταξύ 30 και 0 km /h με αφημένο συμπλέκτη (μη επιλεγμένη ταχύτητα), ο κινητήρας σβήνει τελείως.

Με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Hyundai επεκτείνει περαιτέρω τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση ώστε να καταστούν οι φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες διαθέσιμες για ακόμα περισσότερους πελάτες. Χάρη στο υβριδικό σύστημα, οι πελάτες θα επωφεληθούν από το κόστος αγοράς και το μειωμένο κόστος μετακίνησης, που αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Το νέο Hyundai Tucson 48V Hybrid 1,6lt διατίθεται με τιμή εκκίνησης 24.990€.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook