Follow us

Η Hyundai κάνει τη δική της επανάσταση σε όλους τους τομείς με το ολοκαίνουριο Tucson

Οι δυναμικές αναλογίες του Tucson προσφέρουν έναν πρακτικό διάκοσμο που εγγυάται την άνεση και την ευρυχωρία των επιβατών.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM

Η Hyundai κάνει τη δική της επανάσταση με το ολοκαίνουριο Tucson, το οποίο διαθέτει προηγμένο και πρωτοποριακό σχεδιασμό, καθώς και τεχνολογίες αιχμής. Από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε το 2004 μέχρι και σήμερα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως εκ των οποίων τα 1,4 εκατομμύρια οχήματα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη.

Οι δυναμικές αναλογίες του Tucson προσφέρουν έναν πρακτικό διάκοσμο που εγγυάται την άνεση και την ευρυχωρία των επιβατών. Με αυξημένες διαστάσεις υπόσχεται άνεση και πολυτέλεια. Το μήκος αυξήθηκε κατά 20 χιλιοστά, το πλάτος κατά 15 χιλιοστά, το μεταξόνιο κατά 10 χιλιοστά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Οι πίσω επιβάτες στην καινούρια έκδοση μπορούν να απολαύσουν 26 χιλιοστά επιπλέον χώρου για τα πόδια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί αγγίζοντας τα 577 λίτρα.

Το εξωτερικό έχει σχεδιαστεί από την αρχή και με αυτό το μοντέλο η εταιρεία θέλει να κάνει την επανάστασή της. Το βασικό στοιχείο του μπροστινού μέρους είναι η χρωμιωμένη μάσκα που μεταμορφώνεται άμεσα όταν ξεκινά η οδήγηση. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία φωτισμού half-mirror, τα Parametric Hidden Lights δεν γίνονται αντιληπτά όταν είναι σβηστά. Όταν ανάβουν τα εξωτερικά πλαϊνά τμήματα της μάσκας μετατρέπονται σε φωτιστικά σώματα, ενώ όταν σβήνουν ενσωματώνονται και πάλι στη μάσκα.

Στο πλάι υπάρχει τολμηρή σχεδιαστική λεπτομέρεια, όπως η πλαϊνή γραμμή Ζ που αποτυπώνει την σπορ δυναμική. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε δυναμικές ζάντες 18'' που όταν το όχημα κινείται του προσδίδει ξεχωριστή οπτική μοναδικότητα, ενώ υπάρχει και μια χρωμιωμένη γραμμή που ξεκινάει από τους καθρέπτες και συνεχίζεται μέχρι την κολώνα C.

Στο πίσω μέρος υπάρχουν φαρδιά φωτιστικά σώματα που αποτελούν μέρος της δυναμικής και τολμηρής εμφάνισης, υπάρχει ένα λείο λογότυπο Hyundai στη βάση του πίσω παρμπρίζ, το οποίο δείχνει τρισδιάστατο και ξεφεύγει από τα παραδοσιακά λογότυπα αυτοκινήτων. Το νέο Tucson είναι το πρώτο Hyundai με κρυμμένους πίσω υαλοκαθαριστήρες, που εξαφανίζονται κάτω από την αεροτομή όταν δεν χρησιμοποιούνται.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και πολυτελές. Η τεχνολογία και οι πληροφορίες συνδυάζονται αρμονικά. Υπάρχουν ρέουσες γραμμές εμπνευσμένες από καταρράκτη. ενώ τα διπλά ασημένια διακοσμητικά που ξεκινούν από το ταμπλό και καταλήγουν στις πίσω πόρτες είναι σε τέλεια αρμονία με τα υλικά των επενδύσεων. Τα υλικά είναι ποιοτικά και μαλακά. Η νέα οθόνη είναι 10,25 ιντσών και απουσιάζουν οι διακόπτες και τα κουμπιά. Όλες οι λειτουργίες και ο κλιματισμός ρυθμίζονται μέσω αφής. Η εξέλιξη του εσωτερικού σχεδιασμού οδήγησε σε μια πιο χαμηλή θέση του πίνακα οργάνων. Το τιμόνι έχει σχεδιαστεί από την αρχή και έχει πάνω του όλους τους διακόπτες προκειμένου να προσφέρει βελτιωμένη άνεση.

Πίσω υπάρχει μια ακόμη οθόνη 10,25 ιντσών που προσφέρει μια χρηστική εμπειρία υψηλής τεχνολογίας. Για παράδειγμα, αλλάζουν οι χρωματικοί συνδυασμοί ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης. Υπάρχουν τρία προγράμματα. Το Eco, το Normal και το Sport. Αξίζει να σημειώσουμε και τις λειτουργίες του φλας. Όταν βγάλουμε φλας αριστερά το ταχύμετρο μετατρέπεται σε κάμερα που δείχνει αριστερά τον χώρο έχοντας ψηφιακή ένδειξη της ταχύτητας και δεξιά μετατρέπεται το στροφόμετρο σε κάμερα με ψηφιακή ένδειξη των στροφών στην οθόνη. Ωστόσο υπάρχει και 48βολτη μπαταρία από κάτω από τα καθίσματα. Υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, σημείο φόρτισης του κινητού, ενώ διαθέτει και θερμαινόμενα καθίσματα που δίνουν λύσεις σε ακραίες θερμοκρασιακές καταστάσεις.

Η ψυχή του μοντέλου είναι ο τούρμπο κινητήρας 1.6 GDI τεχνολογίας Smartstream, αλλά και ένας ηλεκτροκινητήρας 44,2 kW που τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με μπροστινή κίνηση. Ο κινητήρας αποδίδει 180 ίππους και 265 Nm ροπής, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.600 κιλά. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης η κατανάλωση καυσίμου ήταν κοντά στα 8 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα. Η εταιρεία δίνει επιτάχυνση 0-100 σε 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 201 χλμ/ώρα.

Το Tucson έχει δοκιμαστεί σε ακραίες συνθήκες. Στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία και τις Άλπεις έως τις πολύ θερμές στη νότια Ισπανία για να διασφαλιστεί η ικανοποίηση των υψηλών προσδοκιών των Ευρωπαίων πελατών.

Στην οδήγηση το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει είναι η ποιοτική κύλιση και η απόσβεση που προσφέρουν οι αναρτήσεις MacPherson και οι πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι. Στις στροφές και στα φρεναρίσματα το αυτοκίνητο συνεχίζει την πορεία του χωρίς να χάνει χιλιοστό, προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα πρόσφυσης. Το ταξίδι είναι απολαυστικό και άνετο. Διαθέτει αυξημένο ύψος 17 εκατοστών από το έδαφος, δίνοντας την δυνατότητα στον οδηγό να κάνει off-road διαδρομές, χωρίς να προβληματιστεί ιδιαίτερα.

Στη φάση της εκκίνησης ή στις χαμηλές ταχύτητες, η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Σε περιπτώσεις δυναμικής επιτάχυνσης ή σε μία ανάβαση, ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης προσφέροντας ισχύ και επιδόσεις. Σε σταθερές ταχύτητες υπάρχει συνεργασία ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα με στόχο την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας. Στην επιβράδυνση λειτουργεί το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και η παραγόμενη ενέργεια αποθηκεύεται στη μπαταρία. Κατά την επιβράδυνση (π.χ. στο φρενάρισμα ή σε μία κατηφόρα) ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική.

Στο αυτοκίνητο της δοκιμής, μας άρεσε η εξωτερική εμφάνιση που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη, η καλή ποιότητα κύλισης με τις αναρτήσεις να κάνουν καλά τη δουλειά τους, η ποιότητα των υλικών που ταιριάζουν περισσότερο σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, ο πλούσιος εξοπλισμός και οι επιδόσεις. Από την άλλη δεν θα μας άρεσε το γεγονός ότι απομονώνει ο συμπλέκτης αρκετά ψηλά, κάνοντας τον κινητήρα να ανεβάζει απότομα στροφές, καθώς και οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα πάνω από τα 130χλμ/ώρα. Η τιμή της υπερπλούσιας εξοπλισμένης έκδοσης Distinctive της δοκιμής μας ξεκινάει από τα 28.590 ευρώ, η οποία αυξάνεται σε περίπτωση ηλιοροφής, θερμαινόμενων καθισμάτων και τρισδιάστατων καμερών.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Στη Νέα Ερυθραία για μια από τις ομορφότερες αυλές των βορείων προαστίων

Το all-day στέκι με κοσμοπολίτικο αέρα και ανεμελιά έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και συνεχίζει να το κάνει και το φθινόπωρο.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ 02 Σεπ 2025 | 18:18

Φωτιά σε αυτοκίνητο στη λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του Χαλανδρίου [εικόνα]

Το αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες στη λεωφ. Κηφισίας, στο ύψος του Χαλανδρίου, στο ρεύμα προς Αθήνα

ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΛΙΟΣΙΩΝ 22 29 Αυγ 2025 | 12:45

Αντώνης Τρίτσης: "Παρκαρισμένο" για δεκαετίες στο γκαράζ του Δήμου Αθηναίων το αυτοκίνητο του πρώην δημάρχου [βίντεο]

Το αυτοκίνητο, σύμφωνα με βίντεο των υπαλλήλων του Δήμου, φαίνεται πως δεν έχει μετακινηθεί ποτέ από το σημείο ενώ και οι παλιές πινακίδες παραμένουν στη θέση τους.

ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ 27 Αυγ 2025 | 17:35

Κοζάνη: Αυτοκίνητο πήγαινε ανάποδα στην εθνική οδό [βίντεο]

Η οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς στην είσοδο της πόλης της Πτολεμαΐδας

ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. 24 Αυγ 2025 | 17:00

Κατερίνη: Αυτοκίνητο έπεσε σε γκρεμό – Πυροσβέστες απεγκλώβισαν την τραυματισμένη οδηγό

Επί τόπου έσπευσαν έξι πυροσβέστες με τρία οχήματα και απεγκλώβισαν την οδηγό που είχε τραυματιστεί.

ΓΛΙΤΩΣΕ Ο ΟΔΗΓΟΣ 21 Αυγ 2025 | 17:40

Εθνική Οδός Αθηνών - Κορίνθου: ΙΧ τυλίχτηκε στις φλόγες [εικόνες - βίντεο]

Παρά τις προσπάθειες της Πυροσβεστικής, το Ι.Χ. κάηκε ολοσχερώς.

ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ 11 Αυγ 2025 | 18:33

Κόρινθος: 60χρονος ανασύρθηκε νεκρός από την θάλασσα - Μετά από πτώση με το αυτοκίνητό του [εικόνες-βίντεο]

Ο 60χρονος είπε πέσει στη θάλασσα με το αυτοκίνητό του το απόγευμα της Κυριακής.