Follow us

Οδηγούμε το Suzuki Swift Sport Hybrid

Μπορεί η προσθήκη ενός σύγχρονου ήπιου υβριδικού συστήματος (48V) να συνδυαστεί με ένα old school σουπερμίνι GTi.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Suzuki Swift Sport Hybrid

Μπορεί η προσθήκη ενός σύγχρονου ήπιου υβριδικού συστήματος (48V) να συνδυαστεί με ένα old school σουπερμίνι GTi και μαζί να δημιουργήσουν έναν καλό συνδυασμό για την πόλη και τις... ορεινές διαδρομές; H Suzuki απαντάει ότι έχει τη λύση!

Κολόνια που κρατάει από το 1986, όταν οι Ιάπωνες της Suzuki παρουσίαζαν στη Χαραμάτσου ένα μικρό σε διαστάσεις και ελαφρύ σε κιλά σύνολο 1.3. Ήταν εφοδιασμένο με 16βάλβιδο καπάκι, που αποτελούσε σημείο αναφοράς για την εποχή, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού και υδραυλική ρύθμιση των βαλβίδων, δίνοντάς του το όνομα... Swift GTi. Τα χρόνια πέρασαν, ο "πύραυλος τσέπης" εξελίχθηκε στη δεύτερη γενιά του (1991) με διαφορετική, πιο "στρογγυλοποιημένη" εμφάνιση, αλλά και έναν πολύστροφο κινητήρα 101 ίππων, ενώ το 2006 ο χαρακτηρισμός "GTi" αντικαταστάθηκε με το "Sport", και δημιουργήθηκε ένα σύνολο από λευκό χαρτί, τόσο σχεδιαστικά όσο και στην ουσία, του οποίου έως σήμερα έχουμε δει τρεις γενιές. Ακόμη και... ήπια υβριδική.

Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Λένε πως αυτά είναι τα πιο μερακλίδικα παϊδάκια σε ολόκληρη την Αθήνα

Είναι από αρνάκι γάλακτος που έρχεται εδώ από το Αγρίνιο ή τη Βόνιτσα, είναι τρυφερά κι εκφραστικά, κι έχουν σάρκα αέρινη και βαθιά κρεάτινη, χάρη στη σωστή ισορροπία ελαφρού dry aging, μαστόρικου σχαρίσματος και μετρημένου αρτύματος με αλατορίγανη και τίποτε άλλο.

31 Οκτ 2025 | 12:19

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C4

Το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας έφτασε και στην ελληνική αγορά με υβριδικό κινητήρα 145 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.