
Μπορεί η προσθήκη ενός σύγχρονου ήπιου υβριδικού συστήματος (48V) να συνδυαστεί με ένα old school σουπερμίνι GTi και μαζί να δημιουργήσουν έναν καλό συνδυασμό για την πόλη και τις... ορεινές διαδρομές; H Suzuki απαντάει ότι έχει τη λύση!
Κολόνια που κρατάει από το 1986, όταν οι Ιάπωνες της Suzuki παρουσίαζαν στη Χαραμάτσου ένα μικρό σε διαστάσεις και ελαφρύ σε κιλά σύνολο 1.3. Ήταν εφοδιασμένο με 16βάλβιδο καπάκι, που αποτελούσε σημείο αναφοράς για την εποχή, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού και υδραυλική ρύθμιση των βαλβίδων, δίνοντάς του το όνομα... Swift GTi. Τα χρόνια πέρασαν, ο "πύραυλος τσέπης" εξελίχθηκε στη δεύτερη γενιά του (1991) με διαφορετική, πιο "στρογγυλοποιημένη" εμφάνιση, αλλά και έναν πολύστροφο κινητήρα 101 ίππων, ενώ το 2006 ο χαρακτηρισμός "GTi" αντικαταστάθηκε με το "Sport", και δημιουργήθηκε ένα σύνολο από λευκό χαρτί, τόσο σχεδιαστικά όσο και στην ουσία, του οποίου έως σήμερα έχουμε δει τρεις γενιές. Ακόμη και... ήπια υβριδική.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr