Βλέμματα με ορθάνοιχτα μάτια και δέρματα με κηλίδες. Χείλη με ατέλειες και μακιγιάζ που δεν έχει "κάτσει" καλά. Τα υπερβολικά κοντινά φωτογραφικά κλικ του στενού κύκλου του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο της κορυφαίες θέσεις κατέχουν οι Σούζι Γουάιλς, Κάρολιν Λίβιτ, Μάρκο Ρούμπιο και Τζέι Ντι Βανς έχουν γίνει viral από τη στιγμή που δημοσιεύθηκε το αφιέρωμα του Vanity Fair για εκείνους που κινούν τα νήματα στον Λευκό Οίκο.
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Η αψεγάδιαστη εμφάνιση μερικών από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους της χώρας ράγισε.
Η Λίβιτ, για παράδειγμα, η γραμματέας Τύπου του Λευκού Οίκου εμφανίζεται τις περισσότερες φορές στην ίδια απόσταση από την κάμερα και, κατ' επέκταση, από το αμερικανικό κοινό. Το Vanity Fair τη δείχνει στους Αμερικανούς, για πρώτη φορά, από πάρα πολύ κοντά σε μια απόπειρα να φανεί ποια πραγματικά είναι.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από τον φωτορεπόρτερ Κρίστοφερ Άντερσον για να συνοδεύσουν ένα ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Κρις Γουίπλ, βασισμένο σε εκ βαθέων συνεντεύξεις που πήρε ο δημοσιογράφος επί ένα έτους από την προσωπάρχη του Λευκού Οίκου, Σούζι Γουάιλς, καθώς και άλλα μέλη του στενού επιτελείου του Τραμπ.
Τα πορτρέτα βασικών μελών της δεύτερης κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ αναδεικνύουν ανησυχητικά στοιχεία, όπως σημειώνουν μεγάλα αμερικανικά ΜΜΕ (CNN, New York Times, κ.ά) ενώ θέτουν το ερώτημα πώς, σε μια εποχή που οι ισχυροί αναθέτουν την εικόνα τους σε πολυμελείς ομάδες επικοινωνίας, είναι δυνατόν κάποιος να διεισδύσει κάτω από την φαινομενικά αψεγάδιαστη επιφάνεια;

Ακτινογραφίες της πολιτικής
Η απάντηση φαίνεται να είναι απλή: αρκεί να πάει πιο κοντά και να κοιτάξει προσεκτικά.
Το CNN Style που παρουσιάζει και αναλύει θέματα μόδας, αισθητικής, τέχνης και τάσεων στον χώρο πολιτισμού, εξηγεί για τη δουλειά που κάνει ο σημαντικός φωτογράφος: "Μπορεί να σας φαίνεται ασυνήθιστο, αλλά αυτή είναι μια δουλειά που ο Άντερσον κάνει για περισσότερες από δύο δεκαετίες, χρησιμοποιώντας την κάμερά του για να δείξει την πρόσοψη και τα θεατρικά στοιχεία της πολιτικής φωτογραφίζοντας μέλη όλων των κυβερνήσεων".

Ο Άντερσον ξεκίνησε εργαζόμενος στο πρακτορείο Magnum Photos, ως φωτογράφος που κάλυπτε συγκρούσεις και πολέμους. Στα τέλη της δεκαετίας του 2000 όμως, άρχισε να τραβά την προσοχή και να αναγνωρίζεται η δουλειά του και ως πορτρετίστα μέσα από τη συνεργασία του με τους New York Times που δημοσίευαν σκληρά, κλειστοφοβικά, ασπρόμαυρα πορτρέτα πολιτικών. Ο ίδιος τα έχει αποκαλέσει ακτινογραφίες και έχει πει ότι πρόθεσή του είναι να αποτυπώνει "ό,τι βρίσκεται κάτω από την επιφάνει της αμερικανικής πολιτικής σκηνής" είτε με έγχρωμες είτε με ασπρόμαυρες φωτογραφίες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
