Follow us

Ποιοι κρατούν τα σκήπτρα της ελληνικής αγοράς καλλυντικών - Οι 4 μεγάλοι παίκτες και οι νέες δυνάμεις

Η πρόβλεψη για αύξηση του τζίρου στο σύνολο των βασικών κατηγοριών καλλυντικών προϊόντων για το 2022 ανέρχεται στο 3,5%.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM

Την εκτίμηση ότι λόγω του πληθωρισμού πολλές κατηγορίες στην αγορά των καλλυντικών θα δεχτούν ανατιμήσεις, οι οποίες δεν θα μπορέσουν να ισοσταθμιστούν επαρκώς από τις εκπτώσεις και τις ευρύτερες προωθητικές ενέργειες του κλάδου, εκφράζει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων μέσα από απαντήσεις που δίνει προς τoν ανεξάρτητο φορέα ερευνών αγοράς, Euromonitor International.

Την ίδια στιγμή η πρόβλεψη για αύξηση του τζίρου στο σύνολο των βασικών κατηγοριών καλλυντικών προϊόντων για το 2022 ανέρχεται στο 3,5%, ποσοστό που περιλαμβάνει όμως και τις ανατιμήσεις των προϊόντων, ενώ αντίστοιχη πρόβλεψη γίνεται και για το 2023 με το ποσοστό αύξησης του τζίρου να υπολογίζεται για την επόμενη χρονιά σε επιπλέον 3,5%, υπερβαίνοντας σε αξία τις πωλήσεις του 2019.

Αυξημένο είναι την ίδια στιγμή το ποσοστό των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φέτος, καθώς έρχονται να αναπληρώσουν το κενό των επώνυμων προϊόντων όπου είναι ακριβότερα, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί και ανατιμήσεις. Ταυτόχρονα όμως σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ οι καταναλωτές έχουν σταδιακά εξοικειωθεί με τα καλλυντικά ιδιωτικής ετικέτας ως προς την ποιότητά τους και σταδιακά φαίνεται να "αποενοχοποιείται" η αγορά τους.


Αναφορικά με την ευρύτερη επίδραση του πληθωρισμού ο ΠΣΒΑΚ επισημαίνει ότι έχει επηρεάσει τις τιμές σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, επισημαίνοντας ότι παρόλ’ αυτά τα προϊόντα ομορφιάς δεν κατατάσσονται στις κατηγορίες με τις υψηλότερες αυξήσεις.

Παρατηρεί εκτός των άλλων ότι όπως συμβαίνει και σε άλλες περιόδους κρίσης οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση – προσφορά, πραγματοποιώντας έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν. Ο ΠΣΒΑΚ επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες του καταναλωτή, προμηνύοντας ουσιαστικά ότι γι’ αυτόν τον λόγο θα συνεχιστούν οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες στα προϊόντα, χωρίς ωστόσο να είναι ικανές εν τέλει να απορροφήσουν τους κραδασμούς από τις αυξήσεις τιμών στα αγαθά.

Οι τέσσερις μεγάλοι παίκτες της ελληνικής αγοράς και οι νέες δυνάμεις

Eξετάζοντας τους βασικότερους παίκτες της αγοράς η L’Oréal Hellas παρέμεινε η κυρίαρχη επιχείρηση στην ελληνική ομορφιά και προσωπική περιποίηση και το 2021 (τζίρος 169,97 εκατ. ευρώ), έχοντας παρουσία με πολυάριθμες και καθιερωμένες μάρκες σε όλη την αγορά τόσο στη μαζική όσο και στην κατηγορία προϊόντων επιλεκτικής διανομής.

Η εταιρεία αύξησε περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της κατά τη διάρκεια του 2021, λόγω των πολλών νέων λανσαρισμάτων και της δυναμικής προωθητικής στρατηγικής που ακολούθησε εν μέσω πανδημίας, όντας μάλιστα ένας από τους λίγους παίκτες που συνέχισαν να επενδύουν στην καινοτομία κατά τη διάρκεια της Covid-19. Επιπλέον, με τις μάρκες Vichy και La-Roche Posay, η L'Oréal βρίσκεται σε καλή θέση στον αναπτυσσόμενο τομέα των δερμοκαλλυντικών.

Διαβάστε Επίσης

Οι μάρκες δερμοκαλλυντικών εξελίσσονται δυναμικά στην ελληνική αγορά λόγω της τάσης από πλευράς των καταναλωτών που αναζητούν την ασφάλεια, μέσα από προϊόντα που παρέχονται από μεγάλες φαρμακευτικές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα φαρμακεία παρέμειναν ανοιχτά και αποτέλεσαν βασικό κανάλι στο οποίο στράφηκαν οι πελάτες των premium brands. Η La-Roche Posay σημείωσε έντονη ανάπτυξη το 2021, ενισχυμένη κυρίως από τα νέα προϊόντα της στους τομείς αντιγήρανσης και στην αντηλιακή προστασία.

Σε απόσταση από τη L’Oréal Hellas όσον αφορά το μερίδιο αξίας στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, η επίσης πολυεθνική Procter & Gamble κατέλαβε τη δεύτερη θέση το 2021, με γνωστές μάρκες περιποίησης μαλλιών όπως η Pantene και διαθέτοντας εδραιωμένα εμπορικά σήματα όπως η Gillette και η Oral-B .

Σε ό,τι αφορά τον όμιλο Σαράντη ήταν η τρίτη εταιρεία το 2021 από πλευράς μεριδίων στον τομέα των καλλυντικών, τροφοδοτώντας την τοπική αγορά με καθιερωμένες μάρκες όπως Noxzema, Carroten και STR8. Ακολούθησε η Estée Lauder Cosmetics (Greece) SA, η οποία αρχίζει να ανακάμπτει μετά την πτώση του 2020, όταν ως premium brand που διατίθεται κυρίως σε ειδικά καταστήματα λιανικής πώλησης προϊόντων ομορφιάς/πολυκαταστήματα, είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται σημαντικά λόγω lockdown.

Ταυτόχρονα, μια βασική εξέλιξη το 2021 ήταν τα εξατομικευμένα προϊόντα που έγιναν μια σημαντική τάση στη φροντίδα του δέρματος (όπως η SkinCeuticals) και η είσοδος νέων παικτών στα δερμοκαλλυντικά – είτε τοπικών είτε διεθνών – στην αγορά (π.χ. The Skin Pharmacist, The Ordinary).


Στροφή στα δερμοκαλλυντικά

Η επίδραση της νόσου Covid-19 ήταν αισθητή στο σύνολο της αγοράς προϊόντων ομορφιάς καθότι εν μέσω της πανδημίας καταγράφηκε μία δραστική μεταστροφή στα προϊόντα περιποίησης προσώπου, που παρέμεινε και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, γεγονός που επηρέασε θετικά τα προϊόντα περιποίησης δέρματος (skincare) και ειδικότερα τα δερμοκαλλυντικά.

Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα make up είναι αυτά που επηρεάστηκαν εντονότερα αρνητικά στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες και παρά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή παρουσιάζουν διψήφια ανάπτυξη, η κατανάλωση δεν έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα.

Τα προϊόντα επιλεκτικής διανομής (premium) είναι αυτά που εμφανίζουν την μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης σε σύγκριση με τα ευρείας διανομής. Να σημειωθεί ότι τα premium προϊόντα καταγράφουν φέτος αύξηση της κατανάλωσης κατά 4%-6% σε σχέση με το 2021.

Διαβάστε Επίσης

Η επιστροφή στα φυσικά καταστήματα και ο ρόλος του "online”

Καθώς ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Καλλυντικών περιγράφει τις τάσεις που αφορούν στα κανάλια διανομής το 2022 στέκεται στην επιθυμία του καταναλωτή να επιστρέψει στις αγορές καλλυντικών από τα φυσικά καταστήματα, κάτι που όπως λέει αποτυπώνεται και στις πωλήσεις του συγκεκριμένου καναλιού. Ταυτόχρονα αυτό που εμφανίζεται είναι η μείωση των πωλήσεων καλλυντικών μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε σχέση με τα δύο χρόνια που προηγήθηκαν, κανάλι ωστόσο που έχει ήδη εδραιωθεί στην καταναλωτική συνείδηση παρουσιάζοντας τάσεις σταθεροποίησης των πωλήσεων. Αναμένεται μάλιστα ότι θα διατηρήσει τη δική του δυναμική στο εξής.

Τέλος σε κανάλια όπου αυτό είναι εφικτό, ο ΠΣΒΑΚ εκτιμά ότι θα γίνουν επενδύσεις στην πολυκαναλική εμπειρία του καταναλωτή (omnichannel), συνδυάζοντας φυσικές και ηλεκτρονικές πωλήσεις και υπηρεσίες, με στόχο να εμπλουτιστεί η εμπειρία του εκάστοτε αγοραστή. Στο επίκεντρο τίθεται η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.

Πηγή: capital

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 06 Νοε 2025 | 08:22

Σε ποιους κλάδους επεκτείνεται το ψηφιακό πελατολόγιο - Καταργείται η υποχρέωση υποβολής συμφωνητικών

Στόχος είναι η πλήρης καταγραφή των πελατών και η άμεση διασταύρωση των αποδείξεων και των τιμολογίων που εκδίδονται.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ 05 Νοε 2025 | 16:26

My market Local: 4 χρυσά βραβεία στα Supermarket Awards 2025!

Οι βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δυναμική και σταθερά αναπτυσσόμενη πορεία του δικτύου των My market Local σε Αττική και Θεσσαλονίκη

05 Νοε 2025 | 09:42

Χριστούγεννα 2025: Ιδέες για το σπίτι & δώρα Χριστουγέννων που θα σε ενθουσιάσουν!

Τώρα είναι η εποχή που το σπίτι μας θα γεμίσει φως και ζεστασιά.

04 Νοε 2025 | 15:47
04 Νοε 2025 | 15:35

Η Carrier επενδύει δισεκατομμύρια σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D) και μέσω της AHI Carrier SEE φέρνει την καινοτομία στη ΝΑ Ευρώπη

Στην περίοδο 2020-2025, η Carrier έχει επενδύσει περισσότερα από 1,6 δισ. δολάρια σε βιώσιμη Έρευνα και Ανάπτυξη, με στόχο να ξεπεράσει τα 4 δισ. έως το 2030

04 Νοε 2025 | 14:42

Technogym & New York College: Συνεχίζουμε μαζί για τη νέα γενιά επαγγελματιών wellness

Η συνεργασία της Technogym, brand του Ομίλου Φάις και παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο του wellness, με το New York College, συνεχίζεται δυναμικά και φέτος.

04 Νοε 2025 | 11:43

Technogym & New York College: Συνεχίζουμε μαζί για τη νέα γενιά επαγγελματιών wellness

Η συνεργασία της Technogym, brand του Ομίλου Φάις και παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο του wellness, με το New York College συνεχίζεται δυναμικά και φέτος

04 Νοε 2025 | 11:28

Το efood local συμπλήρωσε ένα χρόνο λειτουργίας και το γιόρτασε με ένα μεγάλο πάρτι

Το efood local έχει καθιερωθεί ως ένα σημαντικό σημείο συνάντησης της γειτονιάς

03 Νοε 2025 | 16:54

Η Ολυμπία Οδός επιτυγχάνει πλήρη εκσυγχρονισμό του φωτισμού

Με την ολοκλήρωση αυτού του έργου, η Ολυμπία Οδός είναι πλέον ένας 100% "LED αυτοκινητόδρομος", με εξοικονόμηση ενέργειας άνω του 55%

03 Νοε 2025 | 16:26

ZEBRA: Ο νέος πρωταγωνιστής της ΕΤΕΜ στον κόσμο της φιλοξενίας και του αρχιτεκτονικού design

Το Premium Cladding System ZEBRA αποτελεί μια προηγμένη λύση επένδυσης όψεων για εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους

WORLD LUXURY HOTEL AWARDS 2025 03 Νοε 2025 | 13:13

Διεθνής Διάκριση για τα Ella Resorts: Το Elissa Lifestyle Beach Resort βραβεύτηκε ως Adults Only - Global Winner

Ο όμιλος απέσπασε 9 πολύ σημαντικές βραβεύσεις στα WLHA και πολλαπλές βραβεύσεις σε άλλους κορυφαίους θεσμούς στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.

03 Νοε 2025 | 10:40

Energean: Σχέδιο για την προμήθεια φυσικού αερίου στην Κύπρο με αγωγό από το Ισραήλ

Έργο που ενισχύει την ενεργειακή ασφάλεια της Κύπρου και τη συνεργασία στην περιοχή.

31 Οκτ 2025 | 12:11

Ο υπερσύγχρονος κόμβος τεχνολογικής έρευνας και καινοτομίας "TEST BEFORE INVEST FACILITY" του ΕΠΙΣΕΥ/ΕΜΠ άνοιξε στο Κορωπί

Πυλώνες τεχνολογικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας της χώρας το ΕΠΙΣΕΥ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2025 30 Οκτ 2025 | 15:48

Η AEGEAN επενδύει στη νέα γενιά πιλότων και ανακοινώνει την έναρξη ενός ακόμη κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών

Κάλυψη διδάκτρων και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για ακόμη 40 υποψήφιους πιλότους.

30 Οκτ 2025 | 12:43

X. Μπακολουκάς (Γενικός διευθυντής AXIA CERT): Οι μεγάλες προκλήσεις, οι ευκαιρίες και το μέλλον της πιστοποίησης

Ο Γενικός Διευθυντής της AXIA CERT, Χάρης Μπακολουκάς, μιλά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού και τα φιλόδοξα σχέδια για τη διεθνή του επέκταση.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 30 Οκτ 2025 | 10:47

Στην Alter Ego Media το 40% της Stages Network - Η εταιρεία με τα 10 θέατρα του Διονύση Παναγιωτάκη

Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται δέκα ιστορικά θέατρα - Ήβη, Δημήτρης Χορν, Μικρό Χορν, Εμπορικόν, Αποθήκη, Πειραιώς 131, Embassy, Λαμπέτη, Ψυρρή και Θερινό Λαμπέτη-, καθώς και ο σύγχρονος πολυχώρος Stage Seven.

30 Οκτ 2025 | 09:32

ΟΠΑΠ: Η Εταιρική Υπευθυνότητα συνεχίζει να γίνεται πράξη μέσα από το πρόγραμμα "Μαζί για Καλό Σκοπό"

Ενίσχυση δομών και φορέων τοπικών κοινωνιών σε όλη την Ελλάδα για 3η συνεχή χρονιά με τη βοήθεια των συνεργατών του δικτύου ΟΠΑΠ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 30 Οκτ 2025 | 08:04

Ποιοι φόροι πληρώνονται στην ώρα τους από νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Τα φυσικά πρόσωπα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες να καλύψουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

24 Οκτ 2025 | 14:26

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του "Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival"

Αξία έχει να απολαμβάνεις κάθε στιγμή με τον τετράποδο φίλο σου

24 Οκτ 2025 | 12:33

To EFA GROUP επενδύει στη Realiscape για τεχνολογική υπεροχή στην προσομοίωση και εκπαίδευση στους τομείς άμυνας και ασφάλειας

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής του Ομίλου για ενίσχυση των δυνατοτήτων του με καινοτόμες λύσεις και τεχνολογίες

23 Οκτ 2025 | 17:52

H ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas υποστηρίζει τις δράσεις της ΑΜΚΕ Together for Autism και του οργανισμού Nevronas για ένα σχολείο ανοιχτό σε όλους

H πρώτη δράση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στις 22 και 23 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο του NEVRONAS FESTival School Edition 2025, στην Τεχνόπολη

23 Οκτ 2025 | 13:52

Ο Όμιλος ΔΕΗ επεκτείνει το αιολικό πάρκο Deleni στη Ρουμανία με επιπλέον ισχύ 85 MW

Η ισχύς του πάρκου θα αυξηθεί κατά επιπλέον 85 MW, με την κατασκευή 14 νέων ανεμογεννητριών ισχύος 6,1 MW η καθεμία

23 Οκτ 2025 | 13:11

Με τη στήριξη της Invel Real Estate και της PRODEA Investments, ένα νέο γήπεδο ποδοσφαίρου στην Τρυπητή Μήλου

Πρόκειται για ένα γήπεδο ποδοσφαίρου 5x5 στην Τρυπητή, το οποίο εγκαινιάστηκε συγκεντρώνοντας μικρούς και μεγάλους σε μια ζωντανή γιορτή

22 Οκτ 2025 | 09:00

Η νέα συνεργασία των Public με την Snappi υπόσχεται "έξυπνες αγορές"

Μιλάμε για ένα ακόμη έξυπνο hack αγορών, όπως ακριβώς μάς έχουν συνηθίσει τα Public μέσα στα 20 χρόνια λειτουργίας τους.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ 05 Νοε 2025 | 16:26

My market Local: 4 χρυσά βραβεία στα Supermarket Awards 2025!

Οι βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δυναμική και σταθερά αναπτυσσόμενη πορεία του δικτύου των My market Local σε Αττική και Θεσσαλονίκη

23 Οκτ 2025 | 17:52

H ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas υποστηρίζει τις δράσεις της ΑΜΚΕ Together for Autism και του οργανισμού Nevronas για ένα σχολείο ανοιχτό σε όλους

H πρώτη δράση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στις 22 και 23 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο του NEVRONAS FESTival School Edition 2025, στην Τεχνόπολη

23 Οκτ 2025 | 12:19

ΑΒ Έτοιμα Γεύματα: Γεύματα Χαμηλών Θερμίδων, High Protein και Vegan

Η σειρά ΑΒ Έτοιμα Γεύματα προσφέρει ολοκληρωμένες, γευστικές και ποιοτικές λύσεις που ανταποκρίνονται στους σύγχρονους ρυθμούς ζωής

22 Οκτ 2025 | 12:16

Πώς αλλάζει η βιομηχανία τροφίμων

Φυτικά υποκατάστατα, εργαστηριακά τρόφιμα και βιώσιμες πρακτικές που μειώνουν το οικολογικό αποτύπωμα.

22 Οκτ 2025 | 12:16

Το vegan δεν είναι πια επιλογή για λίγους

Μια παγκόσμια τάση που καθορίζει το μέλλον της διατροφής.

21 Οκτ 2025 | 13:43

Η METRO αναδείχθηκε Retailer of the Year 2025 στα Supermarket Awards

Με την κορυφαία διάκριση και 21 ακόμα βραβεία στα Supermarket Awards 2025, η METRO επιβεβαιώνει τη δέσμευση της προς τους συνεργάτες, ανθρώπους και πελάτες!

21 Οκτ 2025 | 13:31

Η ΕΖΑ συνεχίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική με την απόκτηση της μπύρας CRETAN KINGS

Μια premium μπύρα με καταγωγή από το Ρέθυμνο, που συνδυάζει αυθεντικότητα και ισχυρή ταυτότητα.

21 Οκτ 2025 | 11:54

THEON: Υπογραφή μακροπρόθεσμης συμφωνίας-πλαίσιο με ευρωπαϊκό κράτος-μέλος του ΝΑΤΟ - Ανάθεση σύμβασης για θερμικές διόπτρες

Η σύμβαση έχει αρχική διάρκεια τριών ετών (2026 - 2028) και δυνατότητα πολυετών επεκτάσεων από το 2029 και μετά

21 Οκτ 2025 | 10:09

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοινώνει την πρωτοβουλία "Open Up Sales Future Leaders"

Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες μπορούν να βρίσκονται σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας.

20 Οκτ 2025 | 14:39

Πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου PDF: Αποτελεσματική επεξεργασία

​Αποτελεσματική επεξεργασία PDF: Το καλύτερο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου PDF και σωστές πρακτικές

20 Οκτ 2025 | 11:22

Εκπτώσεις έως και 30% στα δρομολόγια της Blue Star Ferries, της Hellenic Seaways, της Anek Lines και της Superfast Ferries για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

Εκπτώσεις έως και 30% για τα δρομολόγια που θα εξυπηρετήσουν την φθινοπωρινή απόδραση της 28ης Οκτωβρίου

20 Οκτ 2025 | 10:45

Το σύστημα θερμομόνωσης CLIMAPLUS της THRAKON

Η THRAKON, πρωτοπόρος στον τομέα της θερμομόνωσης, έχει αναπτύξει το ολοκληρωμένο σύστημα CLIMAPLUS

19 Οκτ 2025 | 09:00

Τρόφιμα που έχουν γίνει πολύτιμοι σύμμαχοι για την υγεία μας

Οι νέες διατροφικές επιλογές που κερδίζουν τους καταναλωτές.

17 Οκτ 2025 | 16:58

Nature’s Promise: Η υγιεινή διατροφή έχει απολαυστική γεύση

Η Nature’s Promise αποκλειστικά στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος και στο AB Eshop

17 Οκτ 2025 | 15:51

Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην Εξυπηρέτηση Πελάτων

Σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα

16 Οκτ 2025 | 16:20

Υγεία & Διατροφή: Πρώτη προτεραιότητα της Βιομηχανίας Τροφίμων & Ποτών

Καθοριστική προτεραιότητα της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών η στροφή σε πιο ισορροπημένες διατροφικές επιλογές

16 Οκτ 2025 | 15:08

Η EY Ελλάδος συμμετείχε, για τέταρτη συνεχή χρονιά, ως Πλατινένιος Χορηγός στο 4ο Διεθνές Wellbeingr Forum

Η EY, μέσα από τη σταθερή της συμμετοχή, ανανεώνει τη δέσμευσή της να στηρίζει έμπρακτα τους ανθρώπους της.

16 Οκτ 2025 | 11:34

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με motto "Growing together", η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης

15 Οκτ 2025 | 12:16

ΕΚΟ: Ξεκινά η διάθεση του Πετρελαίου Θέρμανσης στη χαμηλότερη τιμή εκκίνησης των τελευταίων ετών

Η ΕΚΟ, μέλος της HELLENiQ ENERGY, βρίσκεται σταθερά δίπλα στους καταναλωτές με εγγύηση ποιότητας και ποσότητας

15 Οκτ 2025 | 11:41

Από τη Λάρισα στη Silicon Valley: Ελληνικές ομάδες διεκδικούν θέση στη διεθνή σκηνή του gaming

Το Game Developers Meetup 2025 να επιστρέφει στις 8 Νοεμβρίου, στο JOIST Innovation Park

15 Οκτ 2025 | 09:53

Η AXIA CERT απονέμει στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ τα πιστοποιητικά ISO 27001 & ISO 27701

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Προτύπων 2025 και το θέμα "Συνεργασίες για την Επίτευξη των Στόχων" (SDG17).

13 Οκτ 2025 | 17:37

Public: Γιορτάζουν 20 χρόνια αξέχαστες εμπειρίες – Με αγαπημένους καλλιτέχνες, συγγραφείς, νέο κατάστημα και προσφορές

Από τις 13 έως τις 19 Οκτωβρίου, το κοινό προσκαλείται να συμμετάσχει σε μια εβδομάδα γεμάτη εκδηλώσεις, προσφορές και δώρα Xiaomi άνω των 5.000 ευρώ

13 Οκτ 2025 | 17:25

Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει την απασχολησιμότητα της νέας γενιάς!

Έχοντας ενδυναμώσει ήδη πάνω από 50.000 νέους σε όλη την Ελλάδα, το πρόγραμμα επιστρέφει με νέο κύκλο δωρεάν digital μαθημάτων

13 Οκτ 2025 | 17:15

Βίντεο για την αποθήκευση CO2 στον Πρίνο παρουσίασε ο όμιλος Energean στην Kavala Expo

Στο επίκεντρο η θυγατρική EnEarth και το έργο της αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που αναπτύσσεται στον Πρίνο

13 Οκτ 2025 | 16:14

Protergia Picasso: Λογαριασμός ίδιος, που επιλέγεις ο ίδιος

Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 9 οικιακά και 9 επαγγελματικά πακέτα, εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις δικές του ανάγκες

13 Οκτ 2025 | 11:10
10 Οκτ 2025 | 16:39

Η Tag Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο Avant-Garde ωρολογοποιίας

Συναίσθημα πέρα από την τεχνολογία

10 Οκτ 2025 | 15:01

Mediterra: Διπλή Διάκριση για το Στοματικό Διάλυμα GINGIVACTION στα Best in Pharmacy Awards 2025

Δύο κορυφαίες διακρίσεις για τη Mediterra στα Best in Pharmacy Awards 2025

09 Οκτ 2025 | 17:47

Ο ΟΠΑΠ και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR γιόρτασαν 10 χρόνια κοινής πορείας

Συνεχίζουν μαζί για ακόμη τρεις αγωνιστικές σεζόν, με το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ στη φανέλα

09 Οκτ 2025 | 11:27

Η THEON υπογράφει νέα Χρηματοδοτική Σύμβαση ύψους €300 εκατ.

Η σύμβαση αφορά ανακυκλούμενη πιστωτική διευκόλυνση διάρκειας 5 ετών, με δυνατότητα αύξησης έως τα €400 εκατ.

08 Οκτ 2025 | 16:35

Φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ - Στηρίζει την τέχνη, την παιδική δημιουργία και τη βιωσιμότητα

Φυσικό μεταλλικό νερό ΒΙΚΟΣ και Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Μια συμμαχία για το μέλλον της τέχνης και του περιβάλλοντος

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 08 Οκτ 2025 | 07:33

ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τον Δ΄ κύκλο του προγράμματος επιχειρηματικότητας ανέργων

Ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων του Δ΄ κύκλου του προγράμματος επιχειρηματικότητας της ΔΥΠΑ, που επιχορηγεί με 14.800 ευρώ τη δημιουργία 850 νέων επιχειρήσεων.

07 Οκτ 2025 | 16:03

Special Olympics Hellas και Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Θησέας: Μαζί για την υγεία των αθλητών

Η συνεργασία αυτή εξυπηρετεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των αθλητών