Το φως της δημοσιότητας βλέπουν οι πρώτες εικόνες από τα συντρίμμια του μοιραίου Canadair που έπεσε στην Κάρυστο, ενώ επιχειρούσε στην κατάσβεση της πυρκαγιάς.
Όπως φαίνεται παρακάτω, μεγάλο μέρος του αεροσκάφους, στο οποίο επέβαιναν οι δύο χειριστές που έχασαν τη ζωή τους, έχει μετατραπεί σε μία άμορφη μάζα σιδερικών, με δεδομένο ότι κατά την πρόσκρουση έπιασε φωτιά.

Πρόκειται για αεροσκάφος τύπου CL-215 με πλήρωμα δύο Ιπταμένους της 112 Πτέρυγας Μάχης, που έπεσε το μεσημέρι στον Πλατανιστό Ευβοίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από την Νέα Αγχίαλο Βόλου λίγο πριν τις 12:00.


Από την πρώτη στιγμή άρχισε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, ενώ στο σημείο βρέθηκαν και πυροσβεστικές δυνάμεις. Στην περιοχή έσπευσαν ένα ελικόπτερο Super Puma και ένα ελικόπτερο ΑΒ-205 της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και ένα ελικόπτερο S-70 του Πολεμικού Ναυτικού. Ωστόσο, οι όποιες προσπάθειες απέβησαν άκαρπες, καθώς οι δύο άνδρες είχαν χάσει τη ζωή τους.
Οι ελπίδες ήταν απειροελάχιστες αφού αυτού του είδους τα αεροπλάνα δεν έχουν σύστημα εκτίναξης ή διαφυγής.
Μάλιστα, ο Φαίδων Καραϊωσηφίδης, αεροναυπηγός και εκδότης του περιοδικού "ΠΤΗΣΗ", σημείωσε ότι η καλύτερη ελπίδα που έχουν οι χειριστές Canadair σε περίπτωση που συμβεί κάτι, είναι να επιχειρήσουν αναγκαστική προσγείωση έστω και σε ανώμαλο έδαφος, όπως συνέβη το 2015 στη Λακωνία και το 2016 στα Δερβενοχώρια.
Όσον αφορά το πώς αποφασίζεται το ύψος από το οποίο θα γίνει η ρίψη απάντησε ότι η εκπαίδευση των πιλότων γίνεται με βάση προδιαγραφές. Δηλαδή υπάρχει ένα σημείο εισόδου στην περιοχή της φωτιάς και ένα υπολογιζόμενο σημείο εξόδου. Πριν γίνει η ρίψη, τα αεροπλάνα περνάνε από πάνω και κάνουν επιθεώρηση του χώρου, ιδιαίτερα αν είναι η πρώτη φορά μετά την υδροληψία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr