Κοίταγαν και δεν το πίστευαν αυτό που διάβαζαν οι υπάλληλοι σε καφετέρια στη Θεσσαλονίκη, όταν είδαν την παραγγελία.
Το άξιο λόγου περιστατικό αφορά μία συγκεκριμένη παραγγελία σε καφετέρια, που το πιθανότερο είναι πως οι υπάλληλοι που την είδαν θα ξεχάσουν μετά από καιρό. Τι έγινε; Ο πελάτης ζήτησε να του χτυπήσουν τη ζάχαρη... 100 φορές για να μην τον ενοχλεί και τονίζει πως παρά το γεγονός ότι είναι ένας υπάλληλος των 500 ευρώ, προτιμάει τη συγκεκριμένη αλυσίδα επειδή του αρέσει ο καφές και τα προϊόντα.
Η απαιτητκότητά του κυριαρχεί στο μήνυμα που κάνει τον γύρο του διαδικτύου και γίνεται viral.
Όλα έγιναν προ ημερών, σύμφωνα με το thesstoday.gr. Μια πολύ γνωστή αλυσίδα καφέ στη Θεσσαλονίκη δέχθηκε μια παραγγελία για 2 καφέδες και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας με "παρατηρήσεις" 164 λέξεων. Ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές.
Τα παράπονα, του κατά τα άλλα ευγενέστατου πελάτη έγιναν στην παραγγελία μέσω της πλατφόρμας, ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊοντα τους. Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr