
Έχοντας σαν στόχο να προβάλλει κάποιες από τις σημαντικότερες αξίες, του corporate DNA της LG, η ομάδα της Mozaik ξεκίνησε την αναζήτηση από τα ίδια τα αρχικά του logo της ∙ ‘LG’, δηλαδή ‘Life’s Good’. Έπειτα, πέρασε στα βασικότερα insight, πίσω από την παραγωγή των προϊόντων τεχνολογίας που διευκολύνουν την καθημερινότητα όσων τα αγοράζουν.
Σε αυτό το ‘ταξίδι-αναζήτησης’, η ομάδα της Μozaik ανακάλυψε τον πιο σημαντικό θησαυρό που θα την οδηγούσε, τελικά, στην δημιουργία της καμπάνιας μέσα από μια συναισθηματική προσέγγιση ∙ότι όλα τα προϊόντα που δημιουργεί η LG, έχουν έμπνευση τον άνθρωπο, την καθημερινότητά του και το πώς τη βιώνει, μέσα από τις αισθήσεις του. Τα στοιχεία αυτά, συντέλεσαν στη δημιουργία της εταιρικής καμπάνιας, με πρωταγωνιστή τον άνθρωπο, και πώς η LG νοιάζεται για ό,τι αυτός αγαπά στην καθημερινότητά του και βρίσκεται, διακριτικά δίπλα του μέσα από το πρίσμα των 5 ανθρώπινων αισθήσεων.
H Καμπάνια απλώνεται σε όλο το Digital περιβάλλον, με YouTube Campaign, Programmatic Banners, Social Media Ads τα οποία όλα καταλήγουν στο Microsite της ενέργειας: https://www.lg.com/gr/campaign/wecareforwhatyoulove
Το Storytelling της ενέργειας παρουσιάζεται σε ένα Video διάρκειας 60’’, ενώ παράλληλα επικοινωνιακά παίζουν ταυτόχρονα σπονδυλωτά, άλλα 5 short Versions, τα οποία είναι αφιερωμένα στην κάθε ανθρώπινη αίσθηση ξεχωριστά.
Long Version Video: https://www.youtube.com/watch?v=DmJrRxDfFtY
"Είμαστε πολύ περήφανοι γιατί επρόκειτο για την πρώτη ελληνικής παραγωγής καμπάνια που δημιούργησε η LG Electronic Hellas βασιζόμενη στη Στρατηγική Επικοινωνίας, το Concept και το περιεχόμενο που αναπτύξαμε" αναφέρει η Τζωρτζίνα Παπαδοπούλου, Account Director της Mozaik.
H εταιρεία παραγωγής που επιμελήθηκε το Video της καμπάνιας, είναι η Cinecreed με σκηνοθέτη το Γιώργο Μόλβαλη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr