
Η Βενετία Κυρίου, ιδιοκτήτρια της Ηappy People, μιλά στο TheTOC για την πορεία των 30 ετών της εταιρείας, για το motto της "all ages, all faces” και τις σημαντικές συνεργασίες της όλα αυτά τα χρόνια με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες παραγωγής, έμπειρους φωτογράφους και διάσημα μοντέλα.
30 χρόνια πορείας μετρά η Happy People, η οποία πέρασε από τη μαμά στην κόρη. Ποιοι οι κυριότεροι σταθμοί αυτής της διαδρομής;
Από το 1990 που ιδρύθηκε η εταιρεία, μέχρι το 2012 που πέρασε η επιχειρηματική σκυτάλη από τη μητέρα μου σε εμένα, μέχρι σήμερα έχουμε μείνει πιστοί στην φιλοσοφία μας, η οποία συνοψίζεται πολύ επιτυχώς στο motto μας "all ages, all faces”.
Ήδη από την ίδρυση της εταιρείας μας κατορθώσαμε να συνεργαστούμε με τηλεοπτικές σειρές του Mega Channel, τηλεοπτικά spot (Coca Cola, Zewa soft), εταιρείες παραγωγής όπως Spotlight και ΚΑΠΑ Studios, καθώς και καταξιωμένους φωτογράφους, όπως ο Νίκος Διαμαντόπουλος. Ύστερα από 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας, το 2000 επεκτείναμε τις υπηρεσίες μας πραγματοποιώντας έτσι την δυναμική μας είσοδο στο χώρο της διαφήμισης προχωρώντας σε συνεργασίες με σημαντικά brands, όπως η Cosmote και η Algida.
Σταθμό στην πορεία μας αποτέλεσε και το έτος 2010, με τη δημιουργία της HAPPY PEOPLE – MODELS. Με αυτή μας την κίνηση ξεκινήσαμε να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες σχετικές με το modeling, το promotion και τα events, και φυσικά προχωρήσαμε και σε καινούργιες συνεργασίες. Έξι χρόνια αργότερα ακολούθησε η δημιουργία της HAPPY PEOPLE – TEAM, μια επιχειρηματική κίνηση που μας κατέστησε ως το "one stop shop” - advertising agency, που είναι η Happy People σήμερα, καθώς προσφέρει αυτή την ευρεία και πολυδιάστατη γκάμα υπηρεσιών και στελεχώνεται από άριστους επαγγελματίες με πολυετή εμπειρία στο χώρο της διαφήμισης.
Η Ηappy People δραστηριοποιείται και στην Θεσσαλονίκη με ιδιόκτητo γραφείο και office manager τη συνεργάτιδά μας Ελένη Κόταρη, που φέρνει την εμπειρία και εξειδίκευσή της από τα αθηναϊκά θέατρα όπου και δραστηριοποιούνταν. Το γραφείο μας εκεί ακολουθεί την ίδια στρατηγική με το γραφείο της Αθήνας, έχοντας οργανωμένο τμήμα casting με ηθοποιούς και character "all ages, all faces” από το 2018, γεγονός που μας καθιστά σήμερα ως τη μοναδική εταιρεία στην Θεσσαλονίκη που παρέχει αυτές τις υπηρεσίες.
Ποια είναι η αποστολή της Happy People σήμερα; Πώς διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό και ποιο είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα;
Η αποστολή της Happy People είναι να προσφέρει πάντα στους πελάτες της μια πολυδιάστατη εμπειρία παρέχοντας πολύπλευρες υπηρεσίες και πολλαπλές επιλογές. Ακολουθώντας το αμερικανικό πρότυπο στο casting και παραμένοντας πιστοί στη φιλοσοφία και το motto μας "all ages, all faces, χωρίς μεζούρα, ανεξαρτήτως ηλικίας”, κατέχουμε ηγετική θέση στα casting διαφημιστικών, συγκεντρώνοντας μεγάλη γκάμα type cast σε male/ female models, actors & characters. Η επιτυχία μας οφείλεται στη μόνιμη αναζήτηση πρωτότυπων χαρακτήρων με στόχο να μπορούμε πάντα να καλύψουμε όλες τις ανάγκες των πελατών μας, γεγονός που μας επιτρέπει να διαθέτουμε ένα roster 1,500 ατόμων που ανανεώνεται καθημερινά. Έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόσωπο για την κατάλληλη ανάγκη.
Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και ο τρόπος διαφοροποίησής μας είναι το ότι παρέχουμε στους πελάτες μας tailor made υπηρεσίες. Τα στελέχη μας είναι επαγγελματίες προσανατολισμένοι πάντα στις ανάγκες των πελατών. Κινούμαστε ταχύτατα για να εξυπηρετήσουμε κάθε ανάγκη και διακρινόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας από την αρχή έως την ολοκλήρωση ενός project. Θεωρώ πολύ σημαντικό να αναφέρω ότι είμαστε διαθέσιμοι και στην υπηρεσία των πελατών μας 24 ώρες/ 7 ημέρες την εβδομάδα. Με άλλα λόγια, η επιτυχία της Happy People έγκειται στη μοναδικότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε, καθώς και στους συνεργάτες – στελέχη μας, και κυρίως στην ομάδα των διαφημιστικών με επικεφαλής τον κ. Μάξιμο Καρρά, ως casting director, και τη συνεργάτιδά του Μαρία Βασιλειάδη.
Μιλήστε μας για τις πιο σημαντικές συνεργασίες σας όλα αυτά τα χρόνια.
Στη Happy People πιστεύουμε πως όλες οι συνεργασίες μας είναι σημαντικές, αφού κάθε μια από αυτές μας έχει δώσει ή μάθει και κάτι. Στα 30 χρόνια της επαγγελματικής μας πορείας πετύχαμε ένα ευρύ φάσμα αξιοσημείωτων συνεργασιών με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες παραγωγής, έμπειρους φωτογράφους, καθώς και διάσημα μοντέλα. Ενδεικτικά αναφέρω τις συνεργασίες μας με Ant1, Mega, Star, Alpha, Skai, Open, Modiano, MovieLab, Antenna Group, Stefi Productions, Foss Productions, GreenPixel, Barking Well, El Sabor, Avene, και Lidl.
Φυσικά, είναι πολύ σημαντικές οι συνεργασίες που κάναμε μέσα στους τρεις τελευταίους μήνες, αφού παρ’ όλη την ιδιαιτερότητα της κατάστασης, καταφέραμε να διευρύνουμε ακόμα περισσότερο το πορτφόλιο των συνεργασιών μας και να αναδείξουμε, έτσι, την ανθεκτικότητα, προσαρμοστικότητα και ευελιξία της εταιρείας μας. Συνεργαστήκαμε με την Cosmote για το διαφημιστικό spot του What’s Up, καθώς και με άλλα επιτυχημένα διαφημιστικά project για την Coral Gas και για τα μπισκότα Digestive της εταιρείας Παπαδοπούλου.
Τέλος, άξια ιδιαίτερης αναφοράς είναι και η πολύ πρόσφατη συνεργασία μας με την εταιρεία παραγωγής Αvion Films για τη μεγάλη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας αναψυκτικών Three Cents με διεθνές casting και επιτελείο συνεργατών υπό τη σκηνοθεσία του Φινλανδού Nalle Sjioblad.
Τι έχει αλλάξει στην εποχή των social media και του digital marketing και πώς επηρεάζει τη δουλειά σας;
Τα social media είναι γεγονός πως πλέον αποτελούν μέρος της ζωής μας, ενώ παράλληλα έχουν εξελιχθεί και σε βασικό εργαλείο επιρροής αντίστοιχο με εκείνο της τηλεόρασης. Δεν υπάρχει, λοιπόν, αμφιβολία ότι προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα και ευκαιρίες σε όλες τις εταιρείες και τα brands. Η τακτική ενημέρωση και η σωστή στρατηγική μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη επισκεψιμότητα και πωλήσεις, ενώ παράλληλα συμβάλλει στο να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Πρόκληση για εμάς είναι η διατήρηση αυτής της σχέσης και η ικανοποίηση και των δύο πλευρών-Influencers & πελατών- στο πλαίσιο των συνεργασιών μας.
Σήμερα με την άνθηση του digital marketing και την αύξηση των αναγκών για προβολή σε ψηφιακό περιβάλλον αυτή μας η τεχνογνωσία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Γεγονός απόλυτα δικαιολογημένο θεωρώ, καθώς σήμερα διαθέτουμε, ίσως την πληρέστερη γκάμα συνεργασιών σε influencers και opinion leaders, ιδανικούς για να ενισχύσουν την εικόνα ενός brand.
Πιστεύετε ότι η πανδημία είναι μια πρόκληση και ίσως μια ευκαιρία για νέες ιδέες και λύσεις;
Η πανδημία σίγουρα αποτελεί πρόκληση τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Ως επιχείρηση, αυτή η στασιμότητα που έφερε η πανδημία μας έδωσε μια ευκαιρία ανασκόπησης και μας ώθησε στην αναζήτηση νέων ιδεών και λύσεων ώστε να διατηρήσουμε την ηγετική θέση μας στο χώρο. Η κρίση μας έκανε δυνατότερους και πιο ευέλικτους, αφού έπρεπε να ανταπεξέλθουμε στα νέα δεδομένα. Χαρακτηριστικό είναι πως από τον Οκτώβριο έχουμε παρατηρήσει ήδη μια αύξηση στη δραστηριότητά μας, η οποία μάλιστα, έχει ξεκινήσει να καταγράφεται από πέρυσι. Αυτή η αύξηση προέρχεται κυρίως από την ζήτηση για social media marketing αλλά και την άνθηση του e-commerce, που σε συνδυασμό έχουν δημιουργήσει αυξημένες ανάγκες για ψηφιακή προβολή.
Καθώς διανύουμε μια εποχή υγειονομικής, και ανθρωπιστικής θα έλεγε κανείς, κρίσης, πιστεύετε ότι εταιρείες σαν τη δική σας έχουν κοινωνική ευθύνη;
Στην Happy People πιστεύουμε στην κοινωνική ευθύνη και προσφορά, και θεωρούμε σημαντικό ο καθένας από εμάς να συνεισφέρει με τον τρόπο και τις δυνατότητές του για ένα καλύτερο αύριο. Γι’ αυτό, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την πρόσφατη συνεργασία μας με τον οργανισμό Μake Α Wish. Μπαίνοντας στο πρόγραμμα εθελοντισμού, θέλουμε να προσφέρουμε χαμόγελα στα παιδιά αυτά που δίνουν αγώνα ενάντια στον καρκίνο και έχουν όνειρα να ασχοληθούν με τον χώρο του modeling και της φωτογραφίας. Η Happy People θα τους προσφέρει τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν φωτογραφήσεις, σεμινάρια, αλλά και όποια άλλη υπηρεσία προσφέρει το γραφείο μας, έτσι ώστε να μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με το χώρο που ονειρεύονται.
Επιπλέον, βρισκόμαστε ήδη σε επικοινωνία με το Χαμόγελο του Παιδιού για να δωρίσουμε πράγματα και προϊόντα που θα συμβάλλουν στις συνθήκες βελτίωσης της ζωής κάποιων παιδιών και οικογενειών.
Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;
Κοιτάμε το μέλλον μας με αρκετή αισιοδοξία και είμαστε σε διαρκή αναζήτηση φρέσκων ιδεών και προσώπων. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια πολυδιάστατη, 360ο εμπειρία στους πελάτες μας, εξελίσσοντας και διευρύνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες και επιλογές που προσφέρουμε, έτσι ώστε να παραμείνουμε η καλύτερη εταιρεία στον χώρο της διαφήμισης και στην εύρεση characters. Αυτή την στιγμή σχεδιάζουμε την επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε άλλα μέρη της Ελλάδας, καθώς επίσης και στην Κύπρο. Ευελπιστούμε στην ανάκαμψη των εκθεσιακών δράσεων και προσβλέπουμε στην επανάνθιση των εταιρικών εκδηλώσεων, που για την Happy People αποτελούν σημαντικές δραστηριότητες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr