"Τα πάντα μου", γράφει η Αλεξάνδρα Νίκα στη νέα φωτογραφία που ανήρτησε στον λογαριασμό της στο instagram, δείχνοντας πως όλος της ο κόσμος είναι τα δυο της παιδιά, όπως άλλωστε και για κάθε μητέρα.
Η νεαρή καλλονή μόλις μοιράστηκε ένα πολύ τρυφερό στιγμιότυπο από τη βόλτα στον καταπράσινο κήπο της με τα δυο μικρά της θαύματα και η ευτυχία της σίγουρα δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια.
Με black n' white athleisure look η Αλεξάνδρα Νίκα βγήκε να απολαύσει τον περίπατό της στο ηλιοβασίλεμα, έχοντας στην αγκαλιά της τον κατάξανθο Βασίλη της και φυσικά τη μόλις λίγων ημερών Μιράντα της να κοιμάται στο καροτσάκι της.
Το θέαμα με τους τρεις τους να κάνουν μαζί τη βόλτα τους ήταν φυσικά πολύ γλυκό, ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην εστιάσουμε στον μικρό Βασίλη Αργυρό που μαζί με τη μαμά του κοιτούσε την αδερφούλα του να κοιμάται ήρεμα.
Δείτε την Αλεξάνδρα Νίκα με τα παιδιά της στο missbloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr