
Ξεκίνησε την καριέρα της με έντονο στρες και αυτοκτονικές τάσεις. Σήμερα στα 24 της χρόνια, θεωρείται ένα από τα ισχυρά χαρτιά του διεθνούς modeling και πρέπει να γίνεται πλουσιότερη, σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς, 8,500 δολάρια κάθε μέρα. ΄Εχει συνεργαστεί με κορυφαίους οίκους όπως οι Chanel, Burberry, Topshop και Mulberry, ενώ, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα The Telegraph», στη φορολογική δήλωση που έκανε το 2014 για την εταιρεία της «Cara&Co», δήλωσε κέρδη που ξεπερνούν τα 3,1 εκατομμύρια λίρες (4,3 εκατoμμύρια ευρώ) πετυχαίνοντας αύξηση 360% σε σύγκριση με τα έσοδα της την προηγούμενη χρονιά.
Η Κάρα Νταλεβίν δεν είναι μόνο μούσα του οίκου Chanel και του Καρλ Λάγκερφελντ, αλλά και ενός διάσημου ζωγράφου. Του βρετανού καλλιτέχνη, Τζόναθαν Γιέο, ο οποίος παρουσιάζει έκθεση έργων του στο Μουσείο Εθνικής Ιστορίας της Δανίας στα οποία πρωταγωνιστεί η 24χρονη καλλονή.

Εννέα πορτρέτα της Κάρα Ντελεβίν στο Μουσείο Εθνικής Ιστορίας
Το σούπερ μόντελ που πρόσφατα δήλωσε ότι θα ασχοληθεί με την υποκριτική είναι το κεντρικό πρόσωπο στη νέα έκθεση του γνωστού Βρετανού καλλιτέχνη Τζόναθαν Γιέο. Εννέα νέα πορτρέτα της Ντελεβίν συμπεριλαμβάνονται στην αναδρομική έκθεση του καλλιτέχνη που εγκαινιάστηκε στις 20 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 30 Ιουνίου.
«Ο τρόπος με τον οποίο χειριζόμαστε και διαβάζουμε τα αυτό-πορτρέτα, γνωστά ως “selfies” τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν πολύ περισσότερα κοινά με τα καλλιτεχνικά πορτρέτα του 16ο αιώνα, σε σχέση με το κοινό που απευθύνονταν, αλλά και με κάθε καλλιτεχνικό κίνημα από τη γέννηση της φωτογραφίας», λέει ο ίδιος που ασχολείται με την τεχνική της προσωπογραφίας δημιουργώντας, μεταξύ άλλων, έργα με «μοντέλα» διάσημους.
Η έκθεση περιλαμβάνει συνολικά 60 έργα του καλλιτέχνη και φιλοξενείται στο Μουσείο Εθνικής Ιστορίας, που στεγάζεται στο εντυπωσιακό κάστρο Frederiksborg, λίγοι έξω από την Κοπεγχάγη.

«Η Ντελεβίν είναι το συνώνυμο των selfie της»
Ο Γιέο έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την τεχνική της προσωπογραφίας, λέγοντας ότι η Ντελεβίν είναι το συνώνυμο των selfie της. «Ο τρόπος με τον οποίο χειριζόμαστε και διαβάζουμε τα αυτό-πορτρέτα, γνωστά ως “selfies” τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν πολύ περισσότερα κοινά με τα καλλιτεχνικά πορτρέτα του 16ο αιώνα, σε σχέση με το κοινό που απευθύνονταν, αλλά και με κάθε καλλιτεχνικό κίνημα από τη γέννηση της φωτογραφίας», σημειώνει ο ίδιος.
«Η Κάρα έχει ένα όμορφο πρόσωπο, αλλά και την αυτοπεποίθηση και το χιούμορ να κάνει τον εαυτό της να φαίνεται αστείος. Έτσι πάντα προσπαθεί να τσαλακώσει την δημόσια εικόνα της». Μάλιστα ένα από τα πορτρέτα απεικονίζει την μούσα της Chanel ως τον συγγραφέα και κωμικό Γκράουτσο Μαρξ.
Στην έκθεση εκτός από τα πορτραίτα της Ντελεβίν, παρουσιάζονται προσωπογραφίες της ηθοποιού Νικόλ Κίντμαν, της ακτιβίστριας Μαλάλα Γιουσαφζάι και της πρώην πρωθυπουργού της Δανίας Χέλε Τόρνινγκ-Σμιτ.



Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr