
Τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης αναμένει η Aegean προκειμένου να καθορίσει τη στρατηγική που θα υιοθετήσει το προσεχές διάστημα, όπου κοινός παρονομαστής είναι η μείωση του κόστους. Όπως ανέφεραν, χθες, κατά την τηλεδιάσκεψη αναλυτών, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Ευτύχης Βασιλάκης και Δημήτρης Γερογιάννης, η Aegean πραγματοποιεί τις απαιτούμενες προσαρμογές με στόχο να διατηρηθεί βιώσιμη σε ένα αντίξοο, λόγω πανδημίας, περιβάλλον.
Η κρατική χείρα βοήθειας
Ως εκ τούτου, όσον αφορά την κρατική ανταπόκριση στην πρωτόγνωρη κρίση των αερομεταφορών, η διοίκηση της αεροπορικής αναμένει τα κυβερνητικά μέτρα αφενός για τη στήριξη των εργαζομένων και αφετέρου για την χορήγηση κρατικής βοήθειας. Πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι στην κυβέρνηση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η δημιουργία σχεδίου στήριξης τόσο της Aegean όσο και του εγχώριου κλάδου των αερομεταφορών, με μία από τις βασικές συνιστώσες του να είναι η παροχή φοροελαφρύνσεων, όπως, για παράδειγμα, η ελαχιστοποίηση της προκαταβολής φόρου.
Το σκεπτικό της κυβέρνησης είναι ότι εάν οι αερομεταφορές αφεθούν στο… έλεος της κρίσης, τότε τίθεται σε κίνδυνο το εγχώριο τουριστικό προϊόν, καθώς η εξάρτηση από τους tour operators θα εκτοξευτεί. Όπως ανέφερε, χθες, ο κ. Βασιλάκης εάν η Aegean μείνει "σκιά του εαυτού της αποτελώντας μία από τις λιγοστές πανευρωπαϊκά εταιρείες που δεν στηριχτούν κρατικά", τότε η συρρίκνωσή της θα είναι μονόδρομος. Θα επιστρέψει, όπως είπε, 14 χρόνια πίσω και ο στόλος της μετά βίας θα υπερβαίνει τα 25 αεροσκάφη. Στόχος της εταιρείας είναι το 2021 να διαθέτει το 75-80% της δραστηριότητας που είχε προτού εκδηλωθεί η πανδημική κρίση, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα δεχθεί κάποιου είδους κρατική "ένεση".
Διαβάστε τη συνέχεια στο capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr