
"Αυτό που μας δίδαξε η πανδημία είναι ότι έχουμε τη δυνατότητα, έχουμε τους ανθρώπους, έχουμε τη βούληση και έχουμε το σχέδιο. Συνεπώς, αυτονόητα θα συνεχίσουμε σε αυτό το ρυθμό, αυξάνοντας τις υπηρεσίες που παρέχονται ψηφιακά, αφού πρώτα τις απλοποιήσουμε”, δηλώνει ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Capital.gr.
Δίνοντας συγκεκριμένα στοιχεία για τις ψηφιακές υπηρεσίες που ξεκίνησαν εν μέσω lockdown ο κ. Πιερρακάκης τονίζει ότι η "ετοιμότητα των πολιτών ξεπέρασε ακόμα και τις πιο θετικές μας προσδοκίες” καθώς όπως φάνηκε οι πολίτες "περίμεναν πότε θα τους δοθεί η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες”.
O υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης σημειώνει ακόμη ότι όλα τα έργα πληροφορικής προχωρούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και προσθέτει ότι άμεσα θα δημοπρατηθεί το έργο ανθρωπίνου δυναμικού του Δημοσίου, ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν διαβουλεύσεις για τρία σημαντικά έργα, το ERP του Δημοσίου, της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ ΙΙ και του media center.
Ακόμη δηλώνει ότι η δημοπρασία του 5G θα λάβει χώρα κανονικά βάσει χρονοδιαγράμματος πριν από το τέλος του έτους. "Το 5G δεν είναι "ένα επιπλέον G", γι’ αυτό και μεριμνούμε τόσο για τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τη δημοπρασία του φάσματος, όσο και για τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος 5G”, τονίζει.
Μιλώντας, επίσης, για το κόστος των δεδομένων στην κινητή τηλεφωνία ο κ. Πιερρακάκης σημειώνει ότι "δεν είμαστε τόσο ακριβοί όσο αποτυπώνεται στις διεθνείς μετρήσεις” και εκτιμά ότι η συνολική προσέγγιση της κυβέρνησης και στο θέμα της φορολογίας θα επιδράσει "ευεργετικά στη αποκλιμάκωση των τιμών και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών”.
4.500.000 επισκέψεις στο gov.gr σε δύο μήνες
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι μέσα σε δύο μήνες πλησιάζουμε τις 4.500.000 επισκέψεις στο gov.gr. Έχουν εκδοθεί:
- περισσότερες από 310.000 υπεύθυνες δηλώσεις
- 130.000 εξουσιοδοτήσεις,
- στην άυλη συνταγογράφηση έχουν εγγραφεί περισσότεροι από 400.000 πολίτες και
- έχουν εκδοθεί άυλα πάνω από 1.350.000 συνταγές.
- για την εγγραφή στα νηπιαγωγεία μέσα σε δέκα μέρες έγιναν σχεδόν 99.000 ψηφιακές αιτήσεις.
Τι αλλάζει στην πράξη στη ζωή του πολίτη και πώς σχετίζεται με τις νέες ταυτότητες
"Στόχος μας ήταν οι νέες ταυτότητες να μην είναι κατ’ όνομα ψηφιακές, αλλά να διαθέτουν ψηφιακή υποδομή – γι’ αυτό και το αρμόδιο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχώρησε σε νέο διαγωνισμό. Ο Προσωπικός Αριθμός βοηθά σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση, γιατί συμβάλλει στο να αποκτήσει και ο πολίτης ενιαίο πρόσωπο απέναντι στο κράτος – το οποίο επίσης όπως έχουμε πει πρέπει να λειτουργεί ως ένα. Μέσω, λοιπόν, του Προσωπικού Αριθμού – σε συνδυασμό με την υπόλοιπη ψηφιακή υποδομή των νέων ταυτοτήτων που εξασφαλίζουν την αυθεντικοποίηση – οι πολίτες θα αποκτήσουν άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από ψηφιακές δυνατότητες" σημείωσε....
Διαβάστε τη συνέντευξη στο Capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr