
Όσο οι ρυθμοί της καθημερινότητας γίνονται όλο και πιο έντονοι και τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής και της οργάνωσης κάθε νοικοκυριού, άλλο τόσο απαραίτητη είναι η ανάγκη για ξεκούραση, η αλλαγή παραστάσεων και ο προσωπικός χρόνος.
Σε αυτό το πλαίσιο, η έννοια της ανταμοιβής αποκτά ουσιαστική αξία. Η mas card των super market Μασούτης έρχεται να συνδέσει τα καθημερινά ψώνια με τη δυνατότητα για ταξίδια και μοναδικές εμπειρίες. Μέσα από ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης, οι καταναλωτές όχι μόνο απολαμβάνουν προσφορές και προνόμια, αλλά αποκτούν την ευκαιρία να μετατρέψουν την καθημερινότητά τους σε κάτι πολύ περισσότερο: σε ένα ταξίδι.
Με αφορμή τη συμπλήρωση 25 χρόνων της mas card, τα super market Μασούτης προχωρούν σε μια ενέργεια-γιορτή για όλους τους καταναλωτές, κάνοντας δώρο καλοκαιρινά ταξίδια και αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά τη βαθιά σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτιστεί μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια: Με το κεντρικό μήνυμα "25 χρόνια mas card. Κάθε μέρα περισσότερα", η νέα καμπάνια των super market Μασούτης καλεί το κοινό να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη mas card όπως πάντα και από τις 10 Ιουνίου έως και τις 8 Ιουλίου, κάθε μέρα για 25 συνεχόμενες μέρες, ένας τυχερός καταναλωτής κερδίζει ταξιδιωτικό voucher αξίας 1.000€ για να ταξιδέψει όπου θέλει, όποτε το επιθυμεί.
Με κάθε αγορά αξίας άνω των 5€ και με τη χρήση της mas card, οι καταναλωτές εξασφαλίζουν αυτόματα συμμετοχή σε έναν μεγάλο διαγωνισμό, όπου καθημερινά πραγματοποιούνται κληρώσεις με νικητές. Η ενέργεια πλαισιώνεται από μία ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας 360°, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, ψηφιακές καμπάνιες, υλικό για τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και ισχυρή προβολή στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας.
Η συγκεκριμένη καμπάνια έχει ως στόχο να ενισχύσει την έννοια της επιβράβευσης στην καταναλωτική εμπειρία, προσδίδοντας ταυτόχρονα έναν ανανεωτικό, καλοκαιρινό χαρακτήρα στη σχέση του καταναλωτή με τα super market Μασούτης. Σε συνεργασία με τη BBDO, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. παρουσιάζει μία δημιουργική πρόταση που συνδυάζει στρατηγική συνέπεια, αισθητική φρεσκάδα και συναισθηματική απήχηση, τιμώντας μία επιτυχημένη πορεία 25 ετών της mas card στην ελληνική αγορά.
Πέρα από τον επετειακό χαρακτήρα της ενέργειας, η mas card παραμένει ένα εργαλείο καθημερινής αξίας για τους καταναλωτές, προσφέροντας πλεονεκτήματα όπως συγκέντρωση και εξαργύρωση πόντων, πρόσβαση σε προσωποποιημένες προσφορές, ειδικά εκπτωτικά κουπόνια μέσω της εφαρμογής masoutis app, καθώς και συμμετοχή σε διαγωνισμούς με πλούσια δώρα. Η ανάπτυξη και υλοποίηση της καμπάνιας φέρει την υπογραφή της BBDO σε στενή συνεργασία με την ομάδα marketing της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
Υπενθυμίζεται πως η mas card, το πρόγραμμα πιστότητας της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., που ξεκίνησε το 2000, ήταν μία από τις πρώτες loyalty cards στην ελληνική αγορά και αποτέλεσε καινοτομία για την εποχή, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών της.
Έκτοτε, η mas card αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καταναλωτικής εμπειρίας, προσφέροντας καθημερινά ουσιαστικά προνόμια, προσαρμοσμένες επιβραβεύσεις και δυνατότητα συμμετοχής σε προωθητικές ενέργειες υψηλής αξίας. Με διαχρονική συνέπεια και στρατηγική εξέλιξη, συνεχίζει να συνδέσει το brand Μασούτης με τον σύγχρονο καταναλωτή.
Μάθετε περισσότερα ή αποκτήστε τη mas card δωρεάν στο www.masoutis.gr/mascard

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr