"Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα αλλά οδεύουμε προς το τέλος" δήλωσε, μεταξύ άλλων σε σημερινή συνέντευξή του, ο δήμαρχος του Άη Στράτη, Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη μάχη που δίνει με τον καρκίνο και στην πορεία της θεραπείας του.
Όπως δήλωσε ο δήμαρχος του Άη Στράτη στην εκπομπή "Buongiorno" του MEGA, έχει επιστρέψει στα καθήκοντά του, εξηγώντας ότι οι συγκοινωνιακές συνθήκες με τα δρομολόγια των πλοίων του επιτρέπουν να βρίσκεται πιο συχνά στο νησί, παρά το γεγονός ότι οι θεραπείες του συνεχίζονται.
"Επέστρεψα στα καθήκοντα, βόλεψαν τα δρομολόγια των πλοίων, προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο στο νησί παρά ότι οι θεραπείες συνεχίζονται για λίγο διάστημα ακόμα", δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στον ρόλο του ως αιρετός, ο κ. Σινάνης σημείωσε ότι η ευθύνη απέναντι στους πολίτες δεν παύει, τονίζοντας: "δεν παύεις να είσαι δήμαρχος, είναι τιμή που σε επέλεξε ο κόσμος να διαχειριστείς τις τύχες του τόπου".
Δήμαρχος Άη Στράτη: "Δεν μας αφήνει περιθώρια η αρρώστια"
Παράλληλα, περιέγραψε τη στάση ζωής που προσπαθεί να κρατήσει μέσα στη δοκιμασία της υγείας του, λέγοντας: "Προσπαθώ να είμαι επιμελής, δεν μας αφήνει περιθώρια η αρρώστια, αλλά οφείλουμε να είμαστε επιμελείς στις απαιτήσεις του νησιού και των κατοίκων".
Σε πιο προσωπικό τόνο, εξήγησε ότι η ενασχόληση με τα δημοτικά καθήκοντα λειτουργεί και ως διέξοδος: "είναι και μια διέξοδος να ασχολούμαι και να μην το έχω στο μυαλό μου αυτό".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
