
Η τάση των Ελλήνων καταναλωτών να παραγγέλνουν φαγητό, αλλά και σιγά-σιγά προϊόντα λιανικής μέσω ψηφιακών εφαρμογών, όπως το E-Food, αυξάνεται διαρκώς, όπως φαίνεται και από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.
Μάλιστα το E-Food, το οποίο ανήκει στον Όμιλο Delivery Hero, καταγράφει για το 2024 σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών σε ετήσια βάση, καθώς αυτός ανήλθε στα 211 εκατ. €. Η αύξηση από το 2023 είναι ραγδαία με το ποσοστό να ξεπερνάει το 22% και βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας η μεγαλύτερη άνοδος στον κύκλο εργασιών προήλθε από την αύξηση παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας.
Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από τις προμήθειες κατά 29 εκατ. € σε σχέση με το 2023. Η ίδια εικόνα παρατηρείται και στα κέρδη της εταιρείας τα οποία προ φόρων ανήλθαν στα 46,8 εκατ. € για το 2024 έναντι 41,2 εκατ. € για το 2023 και την αύξηση να ανέρχεται στο 13,6%.
Η "ΕΒΓΑ της γειτονιάς της GEN Z" και η συνεργασία με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ
Μπορεί το E-Food να ξεκίνησε ως μία πλατφόρμα που πριν από 13 χρόνια ασχολούταν μόνο με τη διανομή φαγητού, αλλά πλέον έχει πετύχει να είναι η "ΕΒΓΑ της γειτονιάς" για τη Gen Z, ενώ βγάζει τους καταναλωτές από την ταλαιπωρία από το να επισκέπτονται το super market.
Το πιο πρόσφατο εγχείρημα του E-Food είναι η δημιουργία των καταστημάτων E-Food Local. Αυτά είναι καταστήματα που που λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο (από τις 08:00 έως τις 00:00), κάτι δηλαδή στα mini market της γειτονιάς, διεκδικώντας ένα κομμάτι μίας αγοράς που εκτιμάται πως κάνει κύκλο εργασιών 2 δισ. €
Πρόκειται, εν ολίγοις, για τα convenience store δια χειρός E-Food, και σε αυτά εκτός προϊόντα λιανικής, προσφέρονται γεύματα, αλλά και καφές. Στην παρούσα φάση υπάρχουν δύο τέτοια καταστήματα, ένα στο Γουδί και άλλο ένα στο Χαλάνδρι, με το μέγεθός τους να κυμαίνεται μεταξύ των 100 και 200 τμ.
Δεν είναι, όμως, μόνο τα E-Food Local, αλλά και τα convenience store Kiosky’s, που εξαγόρασε η E-Food από τον όμιλο Μούχαλη, τα μοναδικά εγχειρήματα στη λιανική, καθώς η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασίες με μεγάλους ελληνικούς ομίλους σούπερ μάρκετ.
Η πλατφόρμα ξεκίνησε το 2020 να διανέμει προϊόντα του ομίλου Σκλαβενίτη επιτρέποντας εν μέσω κορονοϊού στους Έλληνες καταναλωτές να αποφεύγουν το συνωστισμό στα σούπερ μάρκετ. Στην πορεία ακολούθησε ο ΑΒ Βασιλόπουλο, ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ, τα Bazaar, τα Carrefour, ο Χαλκιαδάκης και τα My Market.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr