
Έτοιμος για μία νέα εξαγορά στο κλάδο της τεχνολογίας, για την οποία ωστόσο θα πρέπει να αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωσή της, φαίνεται πως είναι ο ιδρυτής του Brand "Easy", Στέλιος Χατζηιωάννου, ο οποίος μίλησε στο TheTOC σχετικά με την ελληνική επιχειρηματικότητα αλλά και τον τουρισμό στη χώρα μας στο περιθώριο της χθεσινής βράβευσης τριών εταιρειών που έλαβαν συνολικά επιταγές αξίας 300.000 € από το Stelios Philanthropic Foundation.
Για τον ελληνικό τουρισμό ο -δισεκατομμυριούχος και χρισμένος ιππότης από τη Βασίλισσα Ελισάβετ- επιχειρηματίας ανέφερε ότι το μοντέλο σταδιακά αλλάζει και αυτός πρέπει να "παντρευτεί" με την τεχνολογία. Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως και οι τρεις εταιρείες που βραβεύθηκαν χθες ήταν τεχνολογικές, παρέχοντας ψηφιακές λύσεις σε πλήθος κλάδων.
Πρόσθεσε, δε, πως αν ο τουρισμός δεν θέλει να "παλιώσει" και η ελληνική οικονομία να μην παραμείνει μονοθεματική, τότε θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην τεχνολογία και τις συνδυαστικές λύσεις που μπορεί να δώσει.
Επί τούτου, σχολίασε πως δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πλέον η Booking.com έχει εξελιχθεί στο μεγαλύτερο online τουριστικό πράκτορα, καθώς πετυχαίνει τη σύζευξη της ανάγκης για ταξίδια με την ευκολία που παρέχουν οι νέες τεχνολογικές λύσεις δείχνοντας πως ο τουρισμός και η τεχνολογία συνεργάζονται πάρα πολύ καλά ως κλάδοι.
Στα πλεονεκτήματα των εταιριών τεχνολογίας εντάσσεται το γεγονός πως θέλουν μικρό κεφάλαιο και μπορούν να αναπτυχθούν γρήγορα σε αντίθεση με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα μία αεροπορική εταιρεία που θα πρέπει να αγοράσει περισσότερα αεροσκάφη εάν επιθυμεί να επεκταθεί.
Για το επιχειρηματικό περιβάλλον ανέφερε πως στην Ελλάδα υπάρχει ανάπτυξη τα τελευταία έξι χρόνια και πρόκειται για μια καλή εποχή να ξεκινήσει κανείς μία νέα εταιρεία στην Ελλάδα. Ωστόσο, εφιστά την προσοχή στο γεγονός πως ότι ανεβαίνει πολύ δεν αποκλείεται να ακολουθήσει και η πτώση, καθώς το επιχειρείν κάνει κύκλους.
Μιλώντας για τις Σπέτσες, στις οποίες και διαμένει όσο βρίσκεται στην Ελλάδα, ανέφερε πως ο τουρισμός καταγράφει πτώση 30%, και σχολίασε πως κάποια νησιά έχουν ανεβάσει πολύ τις τιμές και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει συσχέτιση παροχής και ζήτησης. Επομένως, υπάρχει ο κίνδυνος όταν αυξάνονται οι τιμές μπορεί να μειωθεί η ένταση.
Οι τουρίστες θέλουν να ταξιδεύουν απ’ευθείας στα ελληνικά νησιά - Σε καλό δρόμο οι διαγωνισμοί για τη συντήρηση των αεροδρομίων
Ως θετική εξέλιξη κρίνει την ανάληψη της διαχείρισης των αεροδρομίων της περιφέρειας από ιδιώτες, ο κ. Χατζηιωάννου φέρνοντας ως παράδειγμα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο αναμένεται να αναλάβει η κοινοπραξία των Ομίλων Κοπελούζου-Κωνσταντακόπουλου-Fraport, ενώ σύντομα θα βγει στον αέρα και ο διαγωνισμός για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια.
Ο Sir Stelios ανέφερε πως πλέον οι τουρίστες θέλουν να ταξιδεύουν απ΄ευθείας στους προορισμούς τους και είναι κάτι που το παρατηρεί και η EasyJet, η οποία μεταφέρει πλήθος τουριστών από πρωτεύουσες του εξωτερικού στα νησιά.
Από την άλλη όσον αφορά την τακτική Hub n Spot, δηλαδή την άφιξη των τουριστών σε ένα μέρος και τη συνέχεια το διαμοιρασμό τους στους προορισμούς τους, σχολίασε πως αυτή είναι πλέον παρωχημένη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr