
Για τη πιο δυνατή τους περίοδο από πλευράς κύκλου εργασιών ετοιμάζονται τα πολυκαταστήματα Attica, καθώς τα Χριστούγεννα είναι πλέον προ των πυλών. Σε αυτή θα πρωταγωνιστήσουν όλες οι κατηγορίες προϊόντων, ενώ παρουσιάζεται και ένα ιδιαίτερο φαινόμενο, τουλάχιστον όσον αφορά την ένδυση, με τους άνδρες να ψωνίζουν περισσότερο απ' ότι οι γυναίκες και ο μέσος όρος του καλαθιού αγορών να διαμορφώνεται στα 120 € ανά άτομο.
Μάλιστα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημοσθένης Μπουμής, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης δημοσιογράφων, οι άνδρες επικρατούν στην ένδυση με ποσοστό 22% έναντι 18% των γυναικών, οι οποίες ωστόσο να διατηρούν τα ηνία στις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων με 70%.
Για τα Χριστούγεννα ανέφερε ότι αποτελούν μία από τις σημαντικότερες περιόδους αγορών και πως από αυτές προέρχεται έως και το 25% του ετήσιου κύκλου εργασιών για τα πολυκαταστήματα.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης παρουσιάστηκαν τα δύο νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τα οποία προέρχονται από τους κολοσσούς της παγκόσμιας μόδας, δηλαδή τη Γαλλία και την Ιταλία και διαθέτουν δεκαετίες εμπειρίας στον κλάδο.
Η νέα προσθήκη από τη Γαλλία είναι η Florence Rollet που έχει διατελέσει σε θέσεις κλειδιά σε εταιρείες όπως οι Christian Dior και Tiffany, ενώ το νέο μέλος από την Ιταλία είναι ο Paolo de Cesare που έχει αναλάβει σημαντικές θέσεις σε οίκους όπως η Max Factor.

Χρονιά-Ρεκόρ το 2023 – Συνεχίζεται το επενδυτικό πλάνο των 40 εκατ. €
Ως χρονιά-ρεκόρ χαρακτήρισε το 2024 ο κ. Μπουμής όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις των πολυκαταστημάτων, γεγονός και το οποίο φαίνεται να ικανοποιεί το βασικό μέτοχο της εταιρείας, που είναι η Ideal Holdings.
Πιο συγκεκριμένα η μέχρι στιγμής πορεία των πολυκαταστημάτων Attica σημειώνει ανοδικές τάσεις σε σχέση με το 10μηνο του 2024 καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν στα 180 εκατ.€ σημειώνοντας αύξηση 10% σε ετήσια βάση, ενώ η λειτουργική κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 19,2 εκατ. € και ετήσια αύξηση 15,7%.
Τα Attica θα γιορτάσουν του χρόνου τα 20α γενέθλια τους και θα συνεχίσουν το επενδυτικό πλάνο των 40 εκατ. € με στόχο να γίνουν τα ελληνικά Harrod’s. Πρόκειται για το επενδυτικό πλάνο της περιόδου 2021-2027 και αναμένεται να επενδυθούν επιπλέον 15 εκατ. € την τριετία 2025-2027 για την ανακαίνιση των υφιστάμενων καταστημάτων και των ψηφιακών υποδομών και υπηρεσιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πολυκαταστήματα ξεκίνησαν το 2005 με 22.600 τ.μ. και έχουν εξαπλωθεί σήμερα σε 69.000 τ.μ. με 4 πολυκαταστήματα, 4 monbrand και 3 mutlibrand καταστήματα εξυπηρετώντας 5 εκατ. πελάτες σε ετήσια βάση και προσφέροντας περισσότερα από 1.000 κορυφαίες μάρκες. Έχουν στραφεί, επίσης, και στις ψηφιακές πωλήσεις με τα digital stores να εξυπηρετούν ετησίων 11,4 εκατ. πελάτες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr