
Με έμφαση στην οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης προς τους πελάτες της και την προσφορά υπηρεσιών που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους ενώ παράλληλα στηρίζει τον οικονομικό τους προϋπολογισμό, η ΖeniΘ εμπλουτίζει τις ενεργειακές της υπηρεσίες και δημιουργεί νέα προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ μιλά στο TheTOC για τη δυναμική στροφή της εταιρείας στις "έξυπνες" και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες, που στόχο έχουν να διευκολύνουν τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια.
- Η ZeniΘ είναι μια εταιρεία που μετράει χρόνια στην ελληνική αγορά. Ποια είναι η θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό και τον καταναλωτή;
Η ΖeniΘ είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.
Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.
Ως ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα και αποτελεί την κορυφαία ομάδα ενέργειας με ολοένα και περισσότερους νέους πελάτες.
Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να διατηρεί και να ενδυναμώνει, προσφέροντάς τους υπηρεσίες που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. Με τους στόχους αυτούς ως άξονα διαρκώς εμπλουτίζει τις ενεργειακές της υπηρεσίες και δημιουργεί νέα προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.
- Είδαμε ότι τον τελευταίο χρόνο στραφήκατε δυναμικά στις ψηφιακές υπηρεσίες, υποθέτουμε με αφορμή την πανδημία. Ήταν κάτι που είχατε αποφασίσει στρατηγικά από πριν ή προέκυψε ως αποτέλεσμα των περιορισμών;
Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι αυτές που επέτρεψαν στον κόσμο και στην οικονομία να συνεχίζει, όταν όλα γύρω μας επηρεάζονταν από την πανδημία. Λειτούργησαν σε όλους τους τομείς – τη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την ενέργεια, τις υπηρεσίες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας μονόδρομος η έλευση του οποίου επιταχύνθηκε λόγω της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου και μια εταιρεία ενέργειας όπως η ΖeniΘ είχε μόνο να επωφεληθεί από την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, ένα δρόμο που ούτως ή άλλως θα ακολουθούσαμε, καθώς ο μέτοχός μας ΕΝΙ πρωτοπορεί εδώ και χρόνια στις ψηφιακές υπηρεσίες και μας μεταλαμπαδεύει τις καινοτομίες της. Ασφαλώς η ψηφιοποίηση διευκολύνει και βελτιώνει τη ζωή του πολίτη, εξοικονομώντας του χρόνο, προσφέροντάς του ασφάλεια και απλοποιώντας τις διαδικασίες.
Έτσι η ZeniΘ εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Ανέπτυξε μια βεντάλια από "έξυπνες" ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια.
Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.
Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.
Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.
Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την "έξυπνη" ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.
- Αυτές τις ημέρες βλέπουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη προσφορά ενέργειας στο πλαίσιο της Red Week της ZeniΘ; Τι προσφέρετε στον καταναλωτή;
H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά "στο κόκκινο" από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.
Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.
Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!
-Τι άλλο να περιμένουμε;
Δεν εφησυχάζουμε, όπως έχουμε αποδείξει. Εκτός από τα ψηφιακά, συνεχίζουμε να δημιουργούμε και φυσικά σημεία επαφής με τον πελάτη, ερχόμαστε πιο κοντά του, προκειμένου να καλύπτουμε καλύτερα τις ανάγκες του. Ήδη φέτος εγκαινιάσαμε τα γραφεία μας και το δεύτερο κατάστημά μας στην Αθήνα, στο Orbit, το πιο "πράσινο" κτήριο της πόλης και το δεύτερο κατάστημά μας στο κέντρο της Λάρισας, φτάνοντας τα 10 φυσικά καταστήματα πανελλαδικά.
Ανακοινώσαμε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, για να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικονομικό προϋπολογισμό.
Επίσης, συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, μέσω της οποίας ο καταναλωτής αποκτά πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check-up και υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές, για έναν ολόκληρο χρόνο.
Στο φάσμα των επιπρόσθετων δωρεάν υπηρεσιών μας προσφέρουμε επίσης, σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600€.
Και συνεχίζουμε.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr