Για τη σοβαρή επιπλοκή που είχε στο χειρουργείο και την έκτακτη επέμβαση που χρειάστηκε να κάνει, μετά τον σοβαρό του τραυματισμό και τον ακρωτηριασμό που υπέστη στο πλαίσιο του Survivor, αναφέρθηκε μέσω ανάρτησής του Σταύρος Φλώρος.
Όπως χαρακτηριστικά περιέγραψε μέσω του συγκλονιστικού του ποστ, εκείνη η εβδομάδα ήταν η χειρότερη της ζωής του. Όπως παραδέχθηκε, "πραγματικά είναι πολύ δύσκολος και πολύ ανηφορικός ο δρόμος που ανεβαίνω".
Ωστόσο, σημείωσε ότι "οι γιατροί μου είναι αισιόδοξοι, πάμε καλά" και ότι τα πράγματα συνεχίζουν ομαλά. Στο πλαίσιο αυτό, "θα προσπαθήσω να σας κρατάω όσο πιο ενημερωμένους μπορώ".
Η ανάρτηση του Σταύρου Φλώρου:
"Γεια σε όλους. Το ξέρω ότι έχω καιρό να ανεβάσω κάτι. Η αλήθεια είναι ότι πίστευα πως το θέμα θα είχε ξεχαστεί μέχρι τώρα, αλλά το θέμα όχι απλά δεν ξεχάστηκε, βλέπω συνέχεια να μου στέλνετε μηνύματα για το πώς εξελίσσεται η υγεία μου και πραγματικά σας ευχαριστώ και το εκτιμάω πάρα πολύ αυτό. Δεν έχω ανεβάσει κάποιο βίντεο γιατί πέρασα την πιο δύσκολη εβδομάδα της αποκατάστασής μου μέχρι στιγμής. Αφόρητοι πόνοι. Έκανα ένα χειρουργείο το οποίο είχε μια πολύ σοβαρή επιπλοκή, δημιουργήθηκε μια εσωτερική αιμορραγία, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να κάνω και ένα δεύτερο έκτακτο χειρουργείο.
Η ψυχολογία μου ήταν στα χειρότερά της, αλλά με τη βοήθεια του Θεού, τη στήριξη της οικογένειάς μου και τα δικά σας μηνύματα, βρήκα τη δύναμη να συνεχίσω και να μην τα παρατήσω, γιατί πραγματικά είναι πολύ δύσκολος και πολύ ανηφορικός ο δρόμος που ανεβαίνω. Οι γιατροί μου είναι αισιόδοξοι, πάμε καλά, εξελίσσονται προς το παρόν και ελπίζω να συνεχίσουν έτσι τα πράγματα ομαλά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, πραγματικά μέσα από την καρδιά μου. Θα προσπαθήσω να σας κρατάω όσο πιο ενημερωμένους μπορώ και πραγματικά σας ευχαριστώ και πάλι".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
