Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6/26) στο Στρατόπεδο "Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου", ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών - εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).
Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών - οπλιτών.
@lamiareport.gr Ορκίστηκαν οι πρώτες φανταρίνες του Ελληνικού Στρατού στη Λαμία #army #news #fantarines #stratos #lamia ♬ πρωτότυπος ήχος - LamiaReport.gr
Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Δείτε εικόνες από την ορκομωσία
![Ιστορική στιγμή: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Ελληνικό Στρατό [εικόνες - βίντεο]](https://www.thetoc.gr/Content/ImagesDatabase/d7/d78ebbad838043cf82e9f2177b212777.jpg?v=1&maxwidth=650&originalwidth=600&)




Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
![Ιστορική στιγμή: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Ελληνικό Στρατό [εικόνες - βίντεο] - εικόνα 6](https://www.thetoc.gr/Content/ImagesDatabase/fbc/1200x630/crop/both/4d/4d5824b579d84cf1a9c29fc39308e2fc.jpg?width=300&height=200&mode=crop&anchor=topcenter)