
Η προώθηση της υγιεινής διατροφής δεν είναι απλώς θέμα προσωπικής επιλογής, αλλά κοινωνικής ευθύνης.
Η διατροφική κουλτούρα άλλωστε αποτελεί βασικό πυλώνα για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της υγείας του πληθυσμού. Είναι επίσης σημαντική η εκπαίδευση των παιδιών και των οικογενειών, ώστε οι υγιεινές διατροφικές επιλογές να εμπεδωθούν από νωρίς.
Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η προώθηση της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής αποτελεί στρατηγικό στόχο και αυτό αποδεικνύεται από τις ποικίλες δράσεις που υλοποιεί και τις σημαντικές της συνεργασίες.

Προγράμματα με στόχο την υγιεινή διατροφή
Δεν είναι αυτονόητο πως όλες οι οικογένειες έχουν πρόσβαση σε υγιεινό και ποιοτικό φαγητό. Το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ του Ινστιτούτου Prolepsis είναι μία από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις στην Ελλάδα στον τομέα της σχολικής σίτισης και της προαγωγής υγιεινής διατροφής, που υλοποιείται σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ιδιαίτερη έμφαση σε κοινωνικά ευπαθείς περιοχές.
Προσφέρονται φρούτα, γάλα γιαούρτι, πίτες ολικής και σπανάκι και υγιεινά σάντουιτς με
χούμους και τυρί.
Άλλη μια δράση που στηρίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι το "Διατροφοπεριπέτειες" του Ινστιτούτου Prolepsis. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της σωματικής άσκησης, ενθαρρύνοντας την υιοθέτηση υγιών συνηθειών από μικρή ηλικία.

Με την εφαρμογή βιωματικών δράσεων και τηλεκπαίδευσης, οι μαθητές αποκτούν γνώσεις και εμπειρίες που ενισχύουν τη συγκέντρωσή τους στο σχολείο και συμβάλλουν στη διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους.
Το 2024, περίπου 8.900 μαθητές από σχολεία σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στη "Χώρα των Νόστιμων Βασιλείων". Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, οι μαθητές γνώρισαν με ευχάριστο και κατανοητό τρόπο τις βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής.
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό την καθοδήγηση ιατρών, διατροφολόγων, ειδικών προαγωγής υγείας, παιδαγωγών και θεατρολόγων.
Στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο επίσης υπάρχει το διαδραστικό έκθεμα"Το ΑΒητάρι της
διατροφής". Είναι μια αποτύπωση καταστήματος σούπερ μάρκετ όπου τα παιδιά ψωνίζουν
και μαθαίνουν να βάζουν στο καλάθι τους υγιεινά τρόφιμα. Από το 2018, το έκθεμα έχει
προσελκύσει πάνω από 48.000 επισκέπτες, παιδιά και ενήλικες.
Τέλος στο site allazoumesinithies.ab.gr, μπορεί κανείς να βρει χρήσιμες συμβουλές και
συνταγές για ένα υγιεινό τρόπο διατροφής.

Οι δράσεις έχουν αποτέλεσμα και είναι ενδεικτικό πως το 56,3% των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για το 2024 προέρχεται από υγιεινές διατροφικές επιλογές, σύμφωνα με εσωτερική αξιολόγηση μέσω αλγορίθμου.
Το 2023, η ΑΒ παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η σειρά αυτή συνδυάζει υψηλή ποιότητα με την προώθηση ενός πιο υγιεινού και βιώσιμου τρόπου ζωής.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr