Οι Κυριακές είναι μέρες αφιερωμένες στις ανέμελες στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και έτσι η Κατερίνα Καραβάτου, παρόλο που δουλεύει, εκμεταλλεύτηκε την ημέρα για μία mini απόδραση στην παραλία με τον μικρό της πρίγκιπα, Αρίωνα. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκπομπής της, η παρουσιάστρια και ο γιος της εγκατέλειψαν για λίγο τη ζέστη της Αθήνας και θέλησαν να δροσιστούν σε παραλία της Αττικής, κάνοντας βουτιές, παιχνίδια και ηλιοθεραπεία.
Μαμά και γιος στην παραλία - συνέχισε την ανάγνωση στο missbloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr