Η κατανάλωση αλκοόλ είναι κομμάτι της ζωής κάθε ενήλικα, μια σχέση που επιβάλλεται να απολαμβάνουμε με υπευθυνότητα, χωρίς υπερβολές.
Αυτός είναι ο στόχος της νέας πρωτοβουλίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την υπεύθυνη κατανάλωση, η οποία αφορά τη σχέση του προμηθευτή με τον καταναλωτή, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσά τους.
Το νέο app, "ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ", που δημιούργησε σε συνεργασία με την Ενωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση "Νηφάλιοι-στην υγειά μας", τονίζει τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ επιμορφώνοντας τους bartenders και τους επαγγελματίες της εστίασης.
Κατεβάζοντας αυτή την καινοτόμο εφαρμογή στο κινητό του, ο χρήστης μπορεί να έχει ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε έγκυρες πληροφορίες και στοιχεία για το αλκοόλ, καθώς και συμβουλές για ενδεδειγμένους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων που σχετίζονται με την υπερκατανάλωση αλκοόλ, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας υπευθυνότητας.
Το app διακρίνεται σε πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν σημαντικά στοιχεία που αφορούν στο αλκοόλ, όπως το πώς παρασκευάζεται, την περιεκτικότητά του σε διάφορες κατηγορίες ποτών και τις επιπτώσεις του στο σώμα και τον εγκέφαλο.
Επιπλέον, παρέχει χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι bartenders στην αλυσίδα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.
Η εφαρμογή "ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ" περιλαμβάνει επίσης ένα ειδικά διαμορφωμένο τεστ από έντεκα ερωτήσεις, μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να πιστοποιηθεί ως Πρεσβευτής Υπεύθυνης Διάθεσης Αλκοόλ. Μια πιστοποίηση η οποία μπορεί να συμπεριληφθεί στο βιογραφικό του και να χρησιμεύσει ως ευκαιρία επαγγελματικής εξέλιξης στον κλάδο της εστίασης.
"Η υπεύθυνη κατανάλωση για εμάς στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί ένα βασικότατο, στρατηγικό πεδίο πολύπλευρης δραστηριότητας. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε προχωρήσει πολλά βήματα ως οργανισμός, στο στόχο που έχουμε θέσει για την εμπέδωση μιας κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα, με καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με σχετικούς φορείς και ΜΚΟ, ενώ παράλληλα έχουμε αναπτύξει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με προϊόντα χωρίς αλκοόλ", μας είπε ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Τόνισε ακόμα, ότι με τη νέα αυτή πρωτοβουλία η εταιρεία στρέφεται προς τους πολύτιμους συνεργάτες της, στα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης και τους επαγγελματίες του κλάδου, υποστηρίζοντας με ένα καινοτόμο τεχνολογικό εργαλείο το σημαντικότατο ρόλο τους στην αλυσίδα της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ.
"Είμαστε σίγουροι πως τα τελικά σημεία θα συνεισφέρουν στην κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης, τη στιγμή που οι πολίτες επιλέγουν να καταναλώσουν αλκοολούχα προϊόντα και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την ουσιαστική επίδρασή τους στην πρωτοβουλία αυτή" πρόσθεσε ο κ. Δανιηλίδης.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή στους ακόλουθους συνδέσμους:
Για χρήση Apple: Link
Για χρήση Android: Link
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr