Η HUAWEI συνεχίζει δυναμικά την πορεία της το 2021: Ποια είναι τα επόμενα βήματα

Νέα προϊόντα και τεχνολογία αιχμής από τη HUAWEI μέσα στο 2021.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Huawei FreeBuds 4i

Μέσω διαδικτυακής συνέντευξης τύπου, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Απριλίου 2021, η Huawei CBG Ελλάδος σύστησε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ και συνεργάτες της τον νέο Country Manager Andy Miao, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.

Το μήνυμά του, σαφές: η εταιρεία παρόλες τις προκλήσεις εν των τελευταίων δύο ετών- δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν "έξυπνο" κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας.

Ο Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director, και ο Θάνος Ψυχάρης, Retail Director και CTA Retail, μοιράστηκαν με τους ψηφιακούς καλεσμένους τους όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα συναρπαστικά λανσαρίσματα που ξεκινούν σήμερα και θα συνεχίσουν και τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά: ευφυή ακουστικά με προσαρμόσιμο Active Noise Cancellation, smartwatches τελευταίας τεχνολογίας και απαράμιλλου design, προηγμένα μοντέλα laptops -κι αυτά είναι μόνο η αρχή.

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν επίσης και για τις τελευταίες εξελίξεις και τη στρατηγική της Huawei γύρω από το Huawei Mobile Services (HMS) με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το AppGallery θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες top εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και προνόμια μεγάλης αξίας στον καταναλωτή.

H Huawei βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020. Μυστικό της, οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Προσανατολισμένη στην καινοτομία, μετρά περισσότερους από 194.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 105.000 επικεντρώνονται στην Ε&Α.

Huawei Seamless AI Life

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ψηφιακή τεχνολογία και η έλευση έξυπνων συσκευών ωθούν την ψηφιακή οικονομία προς μία νέα εποχή ανάπτυξης. Το όραμα της Huawei παραμένει σταθερό: να φέρει την ψηφιακή ανάπτυξη και την ψηφιακή τεχνολογία σε κάθε άνθρωπο, νοικοκυριό και οργανισμό και, χάρη στην τεχνογνωσία της και τα επαναστατικά της προϊόντα, να βοηθήσει να χτιστεί ένας "έξυπνος" κόσμος απόλυτα συνδεδεμένος. Αποστολή της Huawei παραμένει εξάλλου το να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία στον καταναλωτή, να κάνει τη ζωή του πιο έξυπνη μέσα από την τεχνολογία.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Huawei φέρνει συνεχώς κάτι καινούργιο στους καταναλωτές: ενώ από το 2019 έχει μπει σε μία νέα εποχή, όπου πρωταρχικός στόχος είναι να προσφέρει ένα Huawei οικοσύστημα τόσο προϊόντων όσο και εφαρμογών που εξυπηρετεί με "έξυπνο" τρόπο την καθημερινότητά μας και τη ζωή μας.

H Huawei κατακτά τους καταναλωτές παγκοσμίως

Τα νούμερα για το 2020 μιλούν από μόνα τους. Η αξία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει πολύ υψηλή: Νο10 στο Brands Finance, Νο 49 στο Fortune, Νο 45 στο Brandz. Στην αγορά των smartphones και την αγορά των wearables, η Huawei συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων παικτών παγκοσμίως. Στα βρίσκεται στην κορυφή smartwatches,και στα tablets βρίσκεται στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ στα TWS ακουστικά έχει καταγράψει άνοδο 80% από το 2019.

Ο αντίκτυπος της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο είναι τέτοιος που το 2020 , ενώ καταγράφηκαν 1 δισεκατομμύριο Huawei συνδεδεμένες "Seamless AI Life” συσκευές.

Andy Miao

Σημαντική η ελληνική αγορά για τη Huawei

Όπως ανέφερε και ο νέος Country Manager της Huawei CBG Ελλάδος, Andy Miao, ένας από τους λόγους που η Huawei έχει τόση απήχηση στο ελληνικό κοινό είναι το ότι οι Έλληνες λατρεύουν τόσο την υψηλή τεχνολογία όσο και το design, τα δύο δηλαδή καθοριστικά συστατικά που εμπεριέχουν στο DNA τους τα προϊόντα της Huawei.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Huawei είδε τα MateBook της να γίνονται ανάρπαστα στην Ελλάδα, τα tablets της να κερδίζουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς τα smartwatches να γίνονται η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους φανατικούς χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021.

Επόμενα βήματα της Huawei για το 2021 είναι η ένταξη νέων εφαρμογών και περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery αλλά και πολλών συνεργειών με παρόχους περιεχομένου για τη δημιουργία επιπλέον παροχών για τον καταναλωτή, ενώ τελικός στόχος είναι να βελτιστοποιηθεί το user experience.

Στο μυαλό κάθε χρήστη η Huawei δεσμεύεται να δημιουργήσει έναν κόσμο στον οποίο όλες οι συσκευές και οι υπηρεσίες θα διασυνδέονται και θα διευκολύνουν την προσωπική και συλλογική καθημερινότητα, από την γρήγορη και εύκολη πλοήγηση, την παρακολούθηση της φυσικής κατάστασης ή την κράτηση σε ένα εστιατόριο.

Τα νέα HUAWEI προϊόντα που έρχονται στην ελληνική αγορά

Το πρώτο λανσάρισμα για το 2021 είναι τα νέα TWS ακουστικά HUAWEI FreeBuds 4i, τα οποία προσφέρουν μεγάλη αυτονομία στην με ισχυρή μπαταρία, μοναδικό και κομψό σχεδιασμό, κρυστάλλινη ποιότητα ήχου και Active Noise Cancellation (ANC). Τα HUAWEI FreeBuds 4i κληρονομούν τις εξαιρετικές δυνατότητες της σειράς HUAWEI FreeBuds, συμπεριλαμβανομένης της εντυπωσιακής διάρκειας της μπαταρίας, της ποιότητας του ήχου και του αποτελεσματικού ANC, επιτρέποντας σε όλους τους χρήστες να απολαύσουν μια καθηλωτική εμπειρία ήχου και απολαυστική λειτουργία χρήσης.

Τα πολυαναμενόμενα νέα ακουστικά της Huawei είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τη Δευτέρα 5 Απριλίου 2021, σε ασυναγώνιστη τιμή από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και με δώρο ένα Huawei Band 4.

Huawei 2021: Better Together


HUAWEI AppGallery - η πλατφόρμα εφαρμογών του μέλλοντος

Το HUAWEI AppGallery είναι ένα ανοιχτό κατάστημα εφαρμογών που διασφαλίζει την ιδιωτικότητα και ασφάλεια των χρηστών και παρέχει ποικιλία premium και τοπικών εφαρμογών. Η HUAWEI συνεχίζει δυναμικά να επενδύει στο οικοσύστημα αυτό, πιστή στο όραμά της να αναπτύξει μία πραγματικά ανοιχτή πλατφόρμα, ευέλικτη, ασφαλή και πλήρη επιλογών. Από το λανσάρισμα του τον Απρίλιο του 2018, το HUAWEI AppGallery έχει αναπτυχθεί με ραγδαίους ρυθμούς, μετρώντας αυτή τη στιγμή πάνω από 530 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε 170 χώρες παγκοσμίως. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020, καταγράφηκαν συνολικά 384,4 δισεκατομμύρια downloads μέσω του AppGallery, ενώ η HUAWEI σύναψε συνεργασίες με 2,3 εκατομμύρια προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο. Απολύτως ασφαλές για τους χρήστες, τοποθετώντας την ιδιωτικότητά τους σε απόλυτη προτεραιότητα, φιλοξενεί γνωστές και δημοφιλείς εφαρμογές από όλο τον κόσμο, και φιλοδοξεί να αναπτυχθεί περαιτέρω για να προσφέρει τις πιο επαναστατικές και καινοτόμες εφαρμογές στους καταναλωτές του σε παγκόσμιο επίπεδο.

Όσο η πλατφόρμα αναπτύσσεται και μέχρι να γίνει πλήρης επιλογών, οι χρήστες μπορούν να κατεβάζουν τις εφαρμογές που δεν διατίθενται ακόμα μέσω AppGallery χρησιμοποιώντας το Petal Search. το οποίο διατίθεται μέσω του AppGallery, και είναι απόλυτα ασφαλές για τον χρήστη, σέβεται την ιδιωτικότητά του και δεν εκθέτει τη συσκευή σε κακόβουλο λογισμικό.

Σχετικά με τη Huawei

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού, κατακτώντας το 2018, τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία διαθέτει 16 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα. Το Huawei Consumer BG είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Huawei και καλύπτει την παραγωγή smartphones, PC, tablets, wearables, υπηρεσίες cloud, κλπ. Το παγκόσμιο δίκτυο της Huawei, χτίστηκε μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια εξειδίκευσης στη βιομηχανία των τηλεπικοινωνιών και είναι προσηλωμένο στην παραγωγή και διάθεση των τελευταίων τεχνολογικών επιτευγμάτων στους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Huawei ή τα εξής links:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobileGR/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilegr/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCtx1OWkIs_5dTg-ypjuJlkQ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ 14 Απρ 2021 | 20:16

Εργασιακό νομοσχέδιο: "Παράθυρο" για 4ήμερη εργασία - Τι αλλάζει σε 8ωρο και υπερωρίες

Μεταξύ άλλων, το νέο εργασιακό νομοσχέδιο φέρνει την ψηφιακή κάρτα εργασίας.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ 14 Απρ 2021 | 18:27

Έκπληξη: Ο Χατζηδάκης υλοποιεί το αίτημα του ΚΚΕ για την αποζημίωση των εργατοτεχνιτών

Το νέο εργασιακό νομοσχέδιο που προωθείται από τον Κωστή Χατζηδάκη, προβλέπει ειδική ρύθμιση για την αποζημίωση των εργατοτεχνιτών που αποτελεί αίτημα του ΚΚΕ

H ΕΚΘΕΣΗ 14 Απρ 2021 | 18:25

ΔΝΤ: H Ευρωζώνη πρέπει να προσφέρει πρόσθετη δημοσιονομική στήριξη, αντίστοιχη με το 3% του ΑΕΠ

Το ΔΝΤ ανέφερε ότι η Ευρωζώνη πρέπει να προσφέρει πρόσθετη δημοσιονομική στήριξη, αντίστοιχη με το 3% του ΑΕΠ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 14 Απρ 2021 | 17:36

Τι αλλάζει στις απεργίες στις ΔΕΚΟ με το νομοσχέδιο Χατζηδάκη- Θα υπάρχει προσωπικό ασφαλείας

Στις απεργίες στις ΔΕΚΟ θα πρέπει πλέον να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας το 1/3 των εργαζομένων

Η ΕΚΘΕΣΗ 14 Απρ 2021 | 15:33

ΟΟΣΑ: Σε ποιες μεταρρυθμίσεις πρέπει να δώσει έμφαση η Ελλάδα

Σε έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα ο ΟΟΣΑ αναφέρει ότι η Ελλάδα υιοθέτησε σημαντικές μεταρρυθμίσεις

ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 Απρ 2021 | 13:38

Συνεδριάζουν οι λοιμωξιολόγοι: Αποφασίζουν για τα εμπορικά κέντρα, το click inside και τα κέντρα αισθητικής

Στη σημερινή της συνεδρίαση η επιτροπή των λοιμωξιολόγων θα κάνει εισήγηση για τα εμπορικά κέντρα και το click inside

ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 14 Απρ 2021 | 13:30
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 14 Απρ 2021 | 12:44

IEA: Εκτιμήσεις για αύξηση της ζήτησης στην αγορά πετρελαίου

Τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς πετρελαίου είναι πλέον πιο σταθερά, όπως ανακοίνωσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας, αναθεωρώντας ανοδικά την πρόβλεψή του για τη ζήτηση το 2021.

"ΤΑ SELF TEST ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΠΛΟ" 14 Απρ 2021 | 12:04

Γεωργιάδης: Μεγαλύτερη χαλάρωση στο λιανεμπόριο με self test, αν συνεχιστεί η αποκλιμάκωση

"Την Παρασκευή θα έχουμε την εικόνα της πανδημίας από όλη ην εβδομάδα. Μέχρι στιγμής δείχνει μια μικρή τάση αποκλιμάκωσης", είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

"ΙΣΩΣ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ" 14 Απρ 2021 | 11:37

Εστίαση: Με τραπεζάκια έξω και self test επαναλειτουργεί αμέσως μετά το Πάσχα - Ολο το σχέδιο

Μετά το Πάσχα αναμένεται να επαναλειτουργήσει η εστίαση, με αυστηρά μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ 14 Απρ 2021 | 08:25

Το υπουργείο Οικονομικών κοστολογεί τις εξαγγελίες Τσίπρα: 15 έως 21 δισ. ευρώ - "Αμετανόητα ανεύθυνος"

Δημοσιονομικό κόστος που μπορεί να κυμανθεί από τα 15 έως και τα 21 δις. ευρώ συνεπάγεται το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει το υπουργείο Οικονομικών.

ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΡΟΛΦ ΣΤΡΑΟΥΧ 13 Απρ 2021 | 16:35

ESM: Η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί πιστωτική γραμμή όταν λήξει το πρόγραμμα αγορών της ΕΚΤ

Ο επικεφαλής οικονομολόγος ESM υποστηρίζει πως η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί πιστωτική γραμμή όταν λήξει το πρόγραμμα αγορών της ΕΚΤ