
Το e-shop.gr, το πρώτο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα της Ελλάδας, μετρά 25 χρόνια κοντά στον καταναλωτή και συνεχίζει να έχει ως πρωταρχικό σκοπό την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η εταιρεία διαθέτει 58 e-shop points σε όλη την Ελλάδα και το προσωπικό της είναι πάντα πρόθυμο να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης σε όποιον επιλέξει να τα επισκεφτεί.
Η Marketing Director του e-shop.gr Νίκη Προδρόμου δήλωσε:
''Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση του προσωπικού της αλλά ταυτόχρονα δίνει πολύ προσοχή στο feedback που δέχεται από τους υπαλλήλους της με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών της και να ανταποκριθεί καλύτερα σε αυτές!''
Όπως μας εξήγησε η κα Προδρόμου το e-shop.gr, διαθέτει 4 υπηρεσίες που έχουν αγαπηθεί ιδιαίτερα από τους πελάτες της.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει: ''Διαθέτουμε 4 υπηρεσίες αυτή την στιγμή. Μια από τις αγαπημένες υπηρεσίες των πελατών μας για είναι το Crazy Sundays, η οποία προσφέρει για μια εβδομάδα, πάνω από 200 προϊόντα σε προσφορά, και σε τιμές που θα τις χαρακτήριζα ιδιαίτερα ανταγωνιστικές για την αγορά. Στην συνέχεια, έχουμε την υπηρεσία e-shop specials, που κάθε μέρα στις 12:00 διαθέτουμε ένα προϊόν σε χαμηλή τιμή μόνο για 24 ώρες. Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς είναι να γίνει κάποιος μέλος στο newsletter μας, στη 3η υπηρεσία μας. Μέσω του newsletter μας, απολαμβάνει συγκεκριμένες προσφορές και αγοράζει σε τιμές που δεν συναντάς στο site μας. Τέλος, πρόσφατα προσθέσαμε το ZEN10, μια υπηρεσία με σκοπό να διευκολύνουμε τον πελάτη μας και να του προσφέρουμε άμεσα και συγκριτικά 10 προϊόντα της ίδιας κατηγορίας, για 10 ημέρες σε προνομιακή τιμή''.

Εν όψει των 25 χρόνων λειτουργίας, η εταιρεία ρώτησε ενδεικτικά κάποιους υπαλλήλους της ποια βλέπουν ότι είναι η αγαπημένη υπηρεσία των πελατών.
Γιώργος Λ., υπάλληλος e-shop point Περιστερίου:
''Για μένα ξεκάθαρα η αγαπημένη υπηρεσία των πελατών είναι το Crazy Sundays. Οι περισσότεροι που έρχονται να παραλάβουν παραγγελία προϊόντος που έχουν αγοράσει σε Crazy τιμή, σχολιάζουν τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και ανυπομονούν για την επόμενη Κυριακή!''
Μαρία Τ., υπάλληλος e-shop point Μενιδίου:
''Συχνά μου αναφέρουν ότι η υπηρεσία ZEN10 είναι η αγαπημένη τους! Απολαμβάνουν την σύγκριση προϊόντων και θεωρούν πολύτιμο τον χρόνο που γλυτώνουν προκειμένου να αναζητήσουν μόνοι τους προϊόντα και να τα συγκρίνουν.''
Περικλής Μ., υπάλληλος e-shop point Νίκαιας:
''Σίγουρα κάποιοι πελάτες θα καλέσουν για την προσφορά της ημέρας, λογικό! Αναφέρομαι στα e-shop specials, εντάξει κάθε μέρα στις 12 ένα προϊόν σε προσφορά; Δελεαστικό!''
Θανάσης Λ., υπάλληλος e-shop point Γαλατσίου:
''Πιστεύω ότι μεγάλη ανταπόκριση έχει το newsletter, οι περισσότεροι πελάτες μας μπαίνουν στο site μας και κάνουν εγγραφή στο newsletter μας, γιατί ξέρουν ότι θα επωφεληθούν από τις συχνές προσφορές μας.''

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr