Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού

Δεν υπάρχει ελληνική παραλία ή πισίνα στην Ελλάδο που να μην έχει ένα από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, ροζ φλαμίνγκος. Που οφείλεται όμως η δημοτικότητα τους;

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού

Δεν υπάρχει ελληνική παραλία ή πισίνα στην Ελλάδο που να μην έχει ένα από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, ροζ φλαμίνγκος. Που οφείλεται όμως η δημοτικότητα τους;

Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα.

Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά-σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα, είχε και έναν φουσκωτό κύκνο.

Σιγά-σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media, αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να... απογειωθούν!

Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Αυτό ήταν: ακολούθησε πανζουρλισμός.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού

Από τότε, δεκάδες εταιρείες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κ.λπ.

Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού.

Αυτή η αυστραλιανή εταιρεία, ονόματι «Sunnylife», είναι και ο λόγος που οι μισές πισίνες στην Ελλάδα έχουν και ένα φουσκωτό φλαμίνγκο να επιπλέει.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 2

Εχοντας δεκάδες σχέδια... αλλά πρωταγωνιστή το ροζ φλαμίνγκο, η Sunnylife κατάφερε γρήγορα να γίνει γνωστή σε όλο τον πλανήτη, προωθώντας τα φουσκωτά της μέσω της Amazon και συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστά brand, όπως η J. Crew.

Με τους νέους της Αμερικής να αγοράζουν κι από ένα για το Νο 1 φεστιβάλ του Λος Άντζελες, το Coachella, και τις διάσημες να βγάζουν τη μία φωτογραφία μετά την άλλη, η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (80 ευρώ το ένα φουσκωτό).

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 3

Εκτός αυτού, η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 4

Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε τη Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 5

Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκος δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκος θα είναι παντού αυτό τον Αύγουστο... στα social media, στην ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως... σε θάλασσες και πισίνες.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 6

Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι, πέρα από την προαναφερθείσα αυστραλιανή εταιρεία, φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο.

Πώς ξεκίνησε η τρέλα με τα φουσκωτά ροζ φλαμίνγκος που είναι παντού - εικόνα 7

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

03 Ιουλ 2020 | 15:34

Μπορεί η αγάπη της μόδας στα εξωτικά δέρματα και τη γούνα να ευθύνεται για την επόμενη πανδημία;

Γιατί πρέπει η μόδα να σκεφτεί διαφορετικά και να αναλάβει τις ευθύνες της.

03 Ιουλ 2020 | 13:58

Είναι η "υπόθεση Ρόσγουελ" η μητέρα όλων των hoaxes;

Πόσα ξέρουμε πραγματικά για την πρώτη θεωρία συνωμοσίας με εξωγήινους από το 1947

ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 01 Ιουλ 2020 | 13:49

H TUDOR παρουσιάζει τη νέα έκδοση "Navy Blue"

Η Tudor, διατηρώντας την ιστορική παράδοση, παρουσιάζει το νέο μοντέλο.

01 Ιουλ 2020 | 12:39

Νέα εφαρμογή σύμμαχος στην καθημερινότητα που προσφέρει 1€ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας με κάθε Download

Η τεχνολογία αποτελεί σύμμαχό μας όχι μόνο για την ποιοτικότερη ενημέρωση, αλλά και για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.

29 Ιουν 2020 | 15:07

Tι γνωρίζουμε για το Foundation, τη νέα σειρά της Apple TV+

Το διαστημικό έπος του Isaac Asimov προσγειώνεται σύντομα στις οθόνες μας.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ 26 Ιουν 2020 | 18:27

Viber: Τέλος η σύνδεση με το Facebook - Πώς επήλθε η ρήξη στις σχέσεις των δύο εφαρμογών

όπως ανακοίνωσε η εφαρμογή, θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

26 Ιουν 2020 | 12:54

Ο "Τυφώνας" στη Μακρόνησο - Η ξεχωριστή αποστολή καθαρισμού

Τα μέλη του "Typhoon Project" και οι εθελοντές αποβιβάστηκαν στη Μακρόνησο, σε μια ξεχωριστή αποστολή καθαρισμού.

25 Ιουν 2020 | 15:16

Greek Villages: Μία μεγάλη κοινότητα στο Instagram αναδεικνύει την ομορφιά των ελληνικών χωριών

Οι Πολυχρόνης Καμπισόπουλος και Κωνσταντίνος Σπυριδάκος μιλούν για την ιδέα τους να αναδείξουν την ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου.

24 Ιουν 2020 | 15:18

Πώς η Tesla κατάφερε να γίνει η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη

Κάποτε ακουγόταν σαν ανέκδοτο. Σήμερα, το όνειρο του Elon Musk αποτελεί πραγματικότητα.

24 Ιουν 2020 | 14:04

Η Apple αλλάζει. Γιατί όμως;

Ο λόγος που η κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας αποφάσισε να χαράξει τον δικό της δρόμο.

23 Ιουν 2020 | 15:33

Η Google αποφάσισε να τα βάλει με το Pinterest

Το νέο project ονομάζεται Keen.

22 Ιουν 2020 | 15:18

3 νέες θρίλερ σειρές του Netflix από 3 διαφορετικές χώρες

Μόλις ανακαλύψαμε ποιο θα είναι το επόμενο binge-watching σου.

22 Ιουν 2020 | 15:01

7 συμπτώσεις και επιχειρηματικά λάθη που έγραψαν ιστορία

Τραφελαφικές καταστάσεις που διδάσκουν ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του επιχειρηματία είναι να μη φοβάται τα λάθη (του).